Inlägg från: Kärleksdronken |Visa alla inlägg
  • Kärleksdronken

Gemensamma promenader i Gustavsberg - del 2

Avlägger också rapport om nya babycafét i Mölnvik; jag gick vid halvtvå, då började det bli ganska mycket folk! Malte hade ju vita byxor och kröp runt på golvet, han var väldans smutsig sen, med tanke på att han även fick äta mat där (han har inget bordsskick)..... Det ska vara skofritt på babycafét, jag frågade Elin, hon kommer ha en skogräns och så får man låna tofflor om man vill. Och bollhavet ska bytas ut till ett större (så kan Jim få plats också). Sen kommer det två stoooora (håller upp armarna i luften ) leksaker till cafét. Hon kommer nog utveckla det där när hon ser vad som saknas. Och snart blir det lite andra kläder än Lindex att handla i Mölnvik också (Dom har bra kläder där, fast det kan ju vara kul att ha lite att välja på ibland)

Amanda, jag ska gå till Tallåsen nån dag nästa vecka för att köpa mina mössor!

• Kärleksdronken

Stellan fick sin fars dag-present idag, för det är lite synd om honom, han tyckte inte om den Gråter Jag köpte en klocka, han samlar på klockor, men den blev inte godkänd, borde köpt slips istället

• Kärleksdronken

Hjärtevännen, oopsie, tur att du fick en påminnelse här, och kom ihåg; köp inga klockor

• Kärleksdronken

Hjärtevännen, då borde du köpa en sån på Ikea som man kan spela in ljud på, lite bebisskrik kanske

• Kärleksdronken

Singhis, jä, det är daejligt ! (danskt uttalat ...) Hoppas Johan får någon bra present. Jag ska nog göra ett nytt försök imorgon, så stackars sambon får nåt han tycker om.

• Kärleksdronken

Tänk om kidsen kunde sova lika bra som min sambo; han somnade 18.30 igår och han sover än.....14,5 timma senare.........

Singhis, jaha, så det var du som inte fick morsdag-present, jag läste att någon råkat ut för det, men jag gick inte bakåt i tråden för att läsa vem som var den drabbade.

Amanda, din man borde se sig som ett ombud för sina barn. På mors dag ska man få chokladask och och en bra bok och en liten stund för sig själv i soffhörnet *önsketänkande*

• Kärleksdronken

-----------------------------
    Promenadlista till babycaféet i Mölnvik
    Tisdagen den 14 november kl 11:00
    Vi träffas vid anslagstavlan vid kyrkan
    -----------------------------
    Kommer:
    Singhis (möter upp vid busshållsplatsen i Gbg)
    pannkakan 06 (eventuellt!)
    Charlott29 (ej vid ösregn)
    Dronken

Jag går med från kyrkan!

• Kärleksdronken

Oj, sorry, måste ha tagit en gammal promenadlista!

• Kärleksdronken

Förresten, angående fiket i babycafét, hon tar inte kort, om det är snöstorm ute kan det vara lite jobbigt att åka fram och tillbaka till bankomaten på andra sidan...

• Kärleksdronken

Det finns pajer och mackor, och sen kakor och stuff!

Svar på tråden Gemensamma promenader i Gustavsberg - del 2