Gemensamma promenader i Gustavsberg - del 2
Men Amanda, vad har du nu hittat? *väntar med spänning*
Men Amanda, vad har du nu hittat? *väntar med spänning*
Ja, Danmark överhuvudtaget är ju riktiga fenor på design!! Hittar man nåt snyggt så är det oftast danskt, konstigt.... Halva min släkt bor i Skåne, det roligaste när man kommer dit ner är att åka över till Köpenhamn och Helsingör, det är så fint där och sen shoppingen sen, jag gillar Day (till mig själv då alltså!) dom har jättefina kläder. Och så deras jätteglassar också med cocosbollar och sylt på.... oj, nu snöa jag iväg totalt här....
Men det kändes väl bra att du kände igen märkena, då har du ju koll på det ändå *pust* hihi! Moon Kids wear är ju bara så coola, jag älskar deras kragsnibbar och frottékläder, och Ej sikke Lej har så fina stilrena mönster, men då är Hollys lite tråkigare kanske med sina klöver? Det är svårt om man själv gillar nåt, men kanske andra tycker är trist/fult/ocoolt, frågan är hur orginell/icekorginell man är i sin smak *funderar*
Tack för lite smakråd! Det är bra att höra vad andra tycker! Usch, jag har alltid så svårt att välja, vad det än är. Jag önskar att det bara fanns ett av allt, när man ska ut och äta borde det bara finna en maträtt, och när man ska gå på bio borde det bara finnas en film och det borde bara finnas en sorts choklad, ibland har man så svåra val i livet, usch vad jag svamlar, idag är det min tur att vara trött, Malte sov dåligt inatt och katten jamade i ett halva natten tills jag förstod att hon ville ha mat, idag får jag ingenting gjort, Malte sover gott nu ute i vagnen och jag bara fastnar här och ögonen går i kors.
Jag undrar om det är en ny Urban Jungle, eller vad kan det vara denna gång.....?
Amanda, ååååå en grön, min favvofärg! Hoppas du har lagt in bild så man får se!
Barnadiset låter kul! Vi har varit på "Nikkis" ett par gånger, tror att det är lite samma koncept, och det har Ejla tyckt varit jätteroligt! Ha ha, Amanda
, tror du att det räcker med att jag kör bakom..... *darrar av skräck bara av tanken att köra ända till Högdalen* Jag kan bidra med rymlig bil, men då får nån annan köra utanför Gustavsbergs gränser av enfiliga rondeller!
Snart ska vi kolla på Idol-finalen och vräka i oss glass, härligt, hoppas alla får en trevlig helg!
Hubba Bubba har problem med sin uppkoppling. Det ligger i Högdalen, badet, men jag minns inte vad det heter, det är ett äventyrsbad för mindre barn med 30-gradigt vatten, ska vara toppen för vattenälskande bebisar, jag åker gärna dit nästa vecka!
Blir det promenad imorgon?
Maltes senaste steg i utvecklingen; han kan äta på sina tår!, många veckor har han dragit i sina fötter och idag så äntligen äntligen lyckades han få fatt på en liten tå, oj vilket glatt och stolt leende som då sken i hans lilla ansikte
En sån lycka!
Angående badet i Högdalen; jag vet inte om det var exakt 30c, eller runt där omkring, det är ju för bebisar så då kanske det är varmare om det ska vara det. Jag tycker det vore kul att åka dit nån gång! Malte älskar att plaska i vattnet, han skulle bli jätteglad. (Hubba Bubba, har du fortfarande problem med uppkopplingen?)
Hoppas alla nattsuddare har det trevligt ikväll!
Hejhej! Har ni haft trevligt på Julbord och promenader? Här är det full rulle inför Lördagens stora händelse, jag hoppas att vi kan ses igen efter Jul och Nyår allihop, då är jag hemma mån, tis och ons! Saknar mina promenadvänner!
Stackars Engla! Så hög feber, vad jobbigt. Hoppas hon blir bra snart.
Idag måste ni komma och hänga på babycafét, NackaVärmdöposten kommer dit i em och gör reportage och ska ta foto på käcka fikande mammor
I söndags köpte jag en julklapp till min bror på Designtorget, Stockholmsspelet, den har 5 olika karaktärere, bl a "Värmdöpappan" Han spelar golf, har dyr liten motorbåt och 2söner med page som spelar ishockey ![]()
Singhis, Spelet verkar jättekul, känns som att det är lite mer frågor i tiden än TP (inget om Wimbledon på gräsmatta 1967...
) Om tomten är snäll mot dig kanske vi kan ha en speldag i Januari? Istället för promenaden.
Du är ju redan kändis, det kanske blir lite tjatigt med samma person i lokaltidningen hela tiden hi hi