Inlägg från: pannkakan06 |Visa alla inlägg
  • pannkakan06

Gemensamma promenader i Gustavsberg - del 2

Charlott29: Jag ska ner till kyrkans ÖF idag är det dit du ska?
  • pannkakan06
    charlott29: jag infinner mig där vid halv 1 Emilia älskar oxå sångstunderna! ses där.. hur man nu känner igen varandra har varit där 2 gånger och såå mycket folk så man vet ju inte vart man ska sitta eller ta vägen..

Amanda: Hej o hå! duktigt!!
  • pannkakan06

charlott29: nu tror jag mig veta vem du e jag har min emilia som ja.. den enda som inte kryper *S*.. hon har klänning idag så då känner du säkert igen oss :.D

Amanda häng på idag

• pannkakan06

nej men amanda! kom nu det klart du ska med...

• pannkakan06

nej fy nu ska jag isolera mig inne så vi håller oss borta från RS - viruset och magsjuka : Hon varnade faktiskt på ÖF om att torka av stolar osv för det har börjar härjja nu.. ugha!

• pannkakan06

nej fy! hemskt! blev varnade förra vintern när EMilia kom att vara försktiga! är det lika farligt nu för en 9 månaders och om man jämför med en 3 månaders? hon borde väl klara det OM hon oturligt skulle få det.. usch hemskt vad det finns för virus!

• pannkakan06

vilket äventyr ni varit på!

Jag har en fråga. Emilia är då som sagt 9 månader. Har fått en jättekartong med semper fullkornsvälling från 1 år vågar man ge det till henne nu redan?

• pannkakan06
    Singhis: Jag måste säga att jag förstår dig helt och hållet med dessa nätter, ibland är dom rent ut sagt förjävliga och orken finns bara inte ibland men man har ju då som sagt inget val! Jag har exakt samma nätter som du har nu inatt. Emilia somnade 18:30 igår vaknade 22 och bara var helt klarvaken men sen började hon skrika som en tok. Det går inte att få tyst på hennen, hon ska bara ha sin vällingflaska, hopplöst! gav välling hon fortsatte skrika men sen somnade hon! 23:30 var det dax igen och bara skriker som knivar sticker i henne men så slutade med att jag fick lyfta upp henne och lägga henne i min säng. sen var det dax kl 2 igen och 05:40 så var hon klarvaken!
    Låter läskigt med att du har så ont i bröstet kanske på något vis ska kolla upp eller nåt, låter inte bra!

Visst kan man bli bra irriterad på hicka, fruktansvärt onödigt mitt i natten. Men det är skönt att man inte är ensam om sådana här nätter. Vad gör man helt enkelt?!
    älskade emilia =)
  • pannkakan06

säger som singhis: tackar o bugar idag. Sov gott alla och dröm sött! här ska det sovas låångt innan tösaen vaknar första gången

Gonatt!

• pannkakan06

måste bara säga, tror jag kan sova ett år eller 2 utan att vakna!!! helt förstörd idag ! måste få gnälla lite

Svar på tråden Gemensamma promenader i Gustavsberg - del 2