Inlägg från: pannkakan06 |Visa alla inlägg
  • pannkakan06

Gemensamma promenader i Gustavsberg - del 2

tjena mors brudar

Ja då var man vaken 05:20 igen, blev riktigt bortskämd när emilia sov till 7 hela förra veckan! Gav henne välling från 1 år faktiskt (kanske dumt?!?!) men hon sov hela natten!! kanske varit att hon blir mer mätt på fullkorn?!?

Här är det massor att göra, hela hemmet är KAOS på fredag få vi nyckeln! jippiiee!

Singhis: har beställt wallies från inreda.com Oj oj så fina och emilia avskyr köttbullarna på burk, hulkar varje gång hon får skeden i munnen

• pannkakan06

-----------------------------
    Promenadlista till babycaféet i Mölnvik
    Tisdagen den 14 november kl 11:00
    Vi träffas vid anslagstavlan vid kyrkan
    Kommer:
    Singhis
    pannkakan 06 (eventuellt!)

• pannkakan06
    Amanda: skulle gärna följa med dig imorgon men eventuellt så måste jag vara hemma, vi flyttar ju i helgen och har inte ens packat allt förrutom vardagsrummet men jag hänger gärna med en annan gång
  • pannkakan06
    charlott29: vi kommer inte så långt bara andra sidan vägen. Trallbanevägen, mitt emot gustavsgården. uppe vid hästhagen.
  • pannkakan06

lägenhet dom där bruna typ 4 el 5 våningshusen med garagen under, vart i g-berg bor du?

Vi glodde så mycket på hus men vann aldrig några budgivningar så gick vi och kollade på denna och budade upp 50.000 och fick den ¨så slutade så! Men nu skulle jag hellre vilja ha dom som är till salu där vid kyrkan, såååå fina men bara bosätta sig här

• pannkakan06

aha, ohh där är det ju så fint!! skulle själv kunna tänka mig o bo där

• pannkakan06

jag kommer med imorgon men ska till BVC kl 15 så måste kila vid 2 tiden från mölnvik! uppdaterar listan o tar bort eventuellt från mig. jag hänger på från kyrkan!

Promenadlista till babycaféet i Mölnvik
    Tisdagen den 14 november kl 11:00
    Vi träffas vid anslagstavlan vid kyrkan
    Kommer:
    Singhis (möter upp vid busshållsplatsen i Gbg)
    pannkakan 06
    Charlott29 (ej vid ösregn)
    Dronken

• pannkakan06

ska bli skoj att gå dit imorgon . Packar ner allt jag ska göra imorgon egentligen redan ikväll så är man fit for fight för att promenera dit imorrn. Hörrni stor sol imorgon dessutom

• pannkakan06
    charlott29: där förstörde du den lyckan kollade på msn på väder där ser det lovande ut men återstår att se om inte annat!

God natt alla ses imorgon. Nu är det prison brake som gäller snart
  • pannkakan06

morrn morrn

Emilia har sovit hela natten 2 dagar i rad..jippiiee inte ens en nappinstoppning vad händer..hihi...

Ska ju bli hemskt väder idag ser jag nu! kollade på onsdagen så det förklarar sitt. Om det hemskt väder så möter jag upp er vandrande i ösbydalen så slipper jag gå hela vägen ner .

Svar på tråden Gemensamma promenader i Gustavsberg - del 2