Inlägg från: Kärleksdronken |Visa alla inlägg
  • Kärleksdronken

Gemensamma promenader i Gustavsberg - del 2

Å vad härligt med lite sol, perfekt promenadväder!

• Kärleksdronken

Jaha, nu var det Ejlas tur att vara sjuk.... Feber hosta och snor. Inatt vaknade hon hela tiden så vi tog in henne till vår säng, hon sov bättre men hostade högt hela tiden så då vaknade Malte av det (han sover i vårt rum)  Jag hade så gärna velat följa med till babycafét (som ni kanske förstår )

• Kärleksdronken

Amanda, grattis till bilen, coolt med dvd, har börjat förstå att det är det som gäller nu, känne mig helt efter då vi bara har flygplansbrickor i bilen att skryta med

Hjärtevännen, hoppas att Victor mår bättre snart och att tanden får komma upp snart!

• Kärleksdronken

Såå typiskt, sambon skulle tillbaka till jobbet idag, hade förhoppningar om att han kunde vara hemma idag också men icke (då han kunnat slöa framför tv:n m Ejla och kolla på Pettson & Findus, nya favoriten)... Jag gör gärna ett nytt försök på torsdag eller fredag, eller torsdag är ju i o för sig öf

• Kärleksdronken

Charlott29, har du amerikanska rötter, har hört att dom alltid stannar inne när det regnar, lika illa som snöstorm  Det finns bara dåliga kläder

• Kärleksdronken

Amanda, så dom kommer alltid bara få se den där förtexten att kopiering är förbjuden, kul....

• Kärleksdronken

Hade ni det trevligt på promenaden idag? Själv känner jag mig helt utsjasad efter en dag med båda kidsen hemma, jag beundrar alla som inte har barn på dagis när de har bebisar hemma Ejla kändes väldigt frisk idag så hon hade kanske kunnat gå till dagis iallafall... Men vi har haft kul idag, hållt på med lera, dansat, hoppat i soffan, jagats av en krypande Malte, trätt pärlor - pust - och allt görs i 5-minutersintervaller innan det är dags för nästa aktivitet....Underbart men utmattande

• Kärleksdronken

Singhis, men fy, vilken pärs Förvånad!!! Jag har tänkt på er i helgen och önskat att jag var med, en helg på spa ligger högt på önskelistan! Vad var det för förätt då? Skulle det inte annars kunna vara att du fick migrän av semestern? Det kan ju bli en följd när man har varit stressad och uppe i varv (som det kan bli när man är mammaledig) och sen när man kan ta det lugnt och slappa så får man huvudvärk eller blir sjuk, en riktig klassiker.

Om alla barn är friska och om jag hinner så går jag gärna med på promenaden imorgon, jag kan tänka mig att göra vad som helst, oberoende väder, jag är glad bara jag kommer ifrån en stund Jag skulle promenera i snöstorme med ett glatt leende just nu, nää kanske inte, men nästan

------------------------------
    Promenad/fikalista
    Tisdagen den 21 november kl 11:00
    Vid promenad träffas vi vid anslagstavlan utanför kyrkan
    ------------------------------
    Kommer:
    Singhis
    Dronken

• Kärleksdronken

Vad gör vi imorgon, jag måste ha bilen i närheten så att jag ev snabbt kan åka hem och ta in en leverans (så kan jag komma tillbaka sen, och så vill jag inte att det ska stå utanför dörren)?

• Kärleksdronken

Kan vi ses på babycafét då, för då kan jag ta bilen direkt dit? Regn... när kommer det snö igen, det är ju snart jul, jag vill ha lite julkänsla nu  Jag har faktiskt redan satt upp en adventsljusstake, jag tycker det är så mysigt!

Svar på tråden Gemensamma promenader i Gustavsberg - del 2