Inlägg från: Carina75 |Visa alla inlägg
  • Carina75

Gemensamma promenader i Gustavsberg - del 2

Ninis skrev 2006-12-07 08:48:51 följande:
    I dag fyller Engla 9 månader   * Stolt mamma till Engla född 7 mars 2006 *
    Oj oj, vad stor hon börjar bli. Nathalie hälsar och grattar också!

Hoppas ni får trevligt på Barnadiset idag. Hade gärna följt med men det kom lite annat i vägen. Följer gärna med om det blir en nästa gång.
  • Carina75

Vad har ni handlat för julklappar till era små? Tänkte ge mig ut och julhandla på måndag men vet inte alls vad jag ska köpa till Nathalie.

Charlott: Men fy vilken otrevlig sköterska! Tur att man går på Hemmestas bvc, där är dom jättebra.

• Carina75

Hjärtevännen: Badrock, vilken himla bra idé. Passar ju utmärkt att ha på babysimmet. Då slipper man ju allt bök med att försöka packa in dom i en handduk.

• Carina75

Singhis,
    Då ses vi kanske i Siggesta imorgon. Tänkte också ta en sväng förbi julmarknaden. Vet du om det är inträde som förra året?

• Carina75

Singhis: Jodå, men vi åker lite senare. Är väl där vid 14 skulle jag tro. Trist att det inte blev någon julmarknad för er. Sitta uppe och spela poker halva natten sådär! Karlar!

• Carina75

Hjärtevännen: Jag får väl försöka hitta en randig i rosa då, så att dom matchar lika bra som söta tvillingarna på simmet. Vi hoppar nog också över fotograferingen imorgon.

Singhis: Kan tyvärr inte heller simma på tisdag. Då är det julbord med kollegorna från jobbet som gäller

• Carina75

Singhis: Funderar på om vi kanske ska ta en tur till ÖF och sjunga julsånger idag också. Vet du ungefär vilken tid ni brukar sjunga?

• Carina75

Ok, Nathalie sover mellan 12.30-13.30 så jag får se om vi hinner dit.

• Carina75

God morgon!

Började dagen med att bogsera upp grannens bil från diket. De ringde på lite innan 8, var helt förstörda och undrade om jag hade någon bogserlina. Det hade vi såklart så jag satte Nathalie i bilbarnstolen och hjälpte sedan till att dra upp bilen. Känner mig som en hjälte nu

Singhis,
    Oj oj. Snabba ryck i bebisverkstan. Vi vet inte ens om vi ska skaffa fler barn. I så fall får det dröja ett par, tre år eller kanske ännu längre. 

• Carina75

Singhis: Nä just det. Du ska ju vara gravid i 9 månader också. Det tänkte jag inte riktigt på

Man blir inte yngre men vackrare!

Svar på tråden Gemensamma promenader i Gustavsberg - del 2