Var och fikade på stan i går och det blev en dyr fika. Skulle kika lite på P O.P och kunde inte motstå en jättefin rosa- och vitrandig bomullsklänning med tillhörande rosa bomullsbyxor och en matchande rosa- och vitrandig vårmössa
Sen skulle jag bara ta en snabbtitt på H&M och gjorde av med ytterligare 250 spänn. Hittade bl a ett par supercoola skor till Engla, modell converse-gympadojja, i färgen vit/gul/ljusrosa/cerise. Köpte den största strl 20-21. Hoppas att det passar till våren. Engla har mockasiner som är strl 20-21 nu och de är lite för stora.
Ytterligare en bra natt. Engla har sovit hela natten mellan 19:45-05:00. Fick dock gå upp vid 23-tiden och klappa huvudet för hon drömde men var inte vaken. Jag lade mig 20:30 i går. Man är rätt mör efter en dag när man går upp kl 05:00. Ska prova att minska ner sovpassen på dagen. Engla sover två pass á en timme. Ska minska till 45 minuterspass och i kväll får hon inte sova före 20:00. Ska se om det gör någon skillnad. Just nu verkar hon vara en tidsinställd klocka som piper exakt kl 05:00 på morgonen!!!
I dag blir det en heldag med bvc-mammorna. Ska till Babyland och sedan Ikea. Tänkte hinna med att veckohandla innan vi åker så jag måste åka hemifrån kl 09:00.
Lotta,
Jag provade ditt tips när Engla vaknade i dag. Bytte blöja och buffade rumpan men hon var superpigg och somnade inte alls om. Jag har nog provat allt nu och man får finna sig i att ha en morgonpigg dotter! Bara en vardag kvar att gå upp sen är det Johans tur
Hoppas första arbetsdagen går bra i dag!