Vincent har sovit hyggligt ändå med tanke på att han är jätteförkyld och täppt i näsan.
Enligt sambon var han svår att få i säng igår (jag var och tränade). Han hade lagt honom vid 19:15, sjungit en sång och gått ut, men Vincent ville att sambon skulle sjunga hela tiden så sambon stod och sjöng i en halvtimma till Vincent somnade. Han brukar annars somna på 5 minuter. Sedan vaknade han efter en halvtimma och var ledsen igen, men somnade om ganska snabbt.
Vid 22:30 grät han helt hysteriskt och gick inte att trösta. Vi tog över honom i vår säng och då brukar han lugna ner sig men inte igår. Då märkte vi att han inte var vaken! Han grät i sömnen helt hysteriskt. Har hänt förr men det är lika otäckt varje gång.
Vi fick lov att väcka honom och då lugnade han ner sig och somnade på 2 minuter.
Sedan sov han i vår säng hela natten, han ligger väldigt stilla när han sover men jag sover jätteoroligt, är så himla rädd att man ska lägga sig på honom eller dra ett stort täcke över hans huvud eller något. Men Vincent vaknade till väckarklockan kl 6 idag också! Fjärde dagen på raken, är det en trend då?
Nu är jag dock TRÖTT, blev till och med glad när jag fick veta av Hjärtevännen att det ska bli regn idag, för då slipper vi gå ut
Hade tänkt gå till öf idag men så förkyld som Vincent är är det nog säkrast vi är hemma, annars är det nog många mammor/pappor som blir arga på mig...