-
-
Precis vad jag har tänkt..... De söta tvillingarna på babysimmet har badrock det var så jag fick idénCarina75 skrev 2006-12-08 13:48:57 följande:Hjärtevännen: Badrock, vilken himla bra idé. Passar ju utmärkt att ha på babysimmet. Då slipper man ju allt bök med att försöka packa in dom i en handduk.
Vi ses på babysimmet i morgon
-
Singhis:
Victor kan inte heller vända sig från mage till rygg
och han kryper inte... Varje morgon när han väcker mig ligger han på mage och fnissar och snackar
Hoppas ni får det trevligt på Skansen och Siggesta. -
Singhis:
Japp, det är den badrocken jag ska köpa till Vicke, har inte hunnit än....
Carina:
Du får köpa en matchande badrock i rosa till Nathalie
så vi kan ha dem på babysimmet... Ska ni fota Nathalie i morgon eftermiddag (undervattenskort)? Vi kommer hoppa över det... gör det nästa termin istället.
-
Kan inte tyvärr... Får en 4 veckors bäbis på besökNinis skrev 2006-12-10 19:22:46 följande:Är det någon som vill simma på tisdag mellan 14-16 på Kungsholmen? * Stolt mamma till Engla född 7 mars 2006 *
-
Hubba Bubba:
Jag lider med dig... vet hur det känns
. Hoppas det går över snart!!!!
-
Skönt att vissa är pigga idag
. Jag somnade efter kl 22 och sov till 06.... Är sååååå trött idag! Det måste bero på detta underbara vinterväder vi har idag?!
Singhis:
Vicke har ju också börjat lägga sig på magen på morgonen... Sen kan han inte vända tillbaka till rygg...
-
Jag kan inte heller promenera i morgon!
singhis: Engla kommer säkert få användning av pulkan efter jul/nyår. Säkert blir det -10 grader och snö från januari och ända fram till mars
Jag hoppas iaf att Victor får använda sin pulka denna vinter....
-
Jag ska ha mina vanliga trasor på migNinis skrev 2006-12-11 08:38:55 följande:Ska man klä upp sig på torsdag till jullunchen eller kan man komma i jeans och tröja? * Stolt mamma till Engla född 7 mars 2006 *
-
Hubba Bubba:
Hoppas det löser sig... Victor tyckte inte heller om ersättningen i början... Jag pumpade ut och blandade det med ersättningen, då gick det bättre. Vi började med Semper, men då fick han ont i magen. NAN fungerade mycket bättre!
Emil kanske "ratar" bröstet pga mjölkstockningen? Att det inte kommer ut någon mjölk... Jag hade jättemycket problem med det innan vi började med ersättning.