Inlägg från: Charlott29 |Visa alla inlägg
  • Charlott29

Gemensamma promenader i Gustavsberg - del 2

Amanda: Nice vagn! Men jag tror inte ett dugg på att det är den sista. Hihi, så länge V använder vagn kommer du nog att byta tror jag... du är som jag med mina väskor - det finns alltid plats för en till...

Jaha nu är klockan 7:18 och Vincent sover sitt första pass. Andra barn vaknar vid den här tiden men Vincent har varit uppe så länge så han tar sin första sovstund. Han slog upp sina blå kl 4:55. Vi tog in honom i vår säng men han hade inte alls några planer på att ligga där, började krypa ur sängen och då är det ju lika bra att gå upp. Som tur var var det min sovmorgon idag så jag fick sova till 6:15, är därför hyfsat pigg.
    Dricker nu staaaarkt kaffe och käkar en lussekatt... vilken frukost va!?
  • Charlott29

Singhis:
    Ånej! Säg till om du inte orkar med babycafé idag! Har helt och fullt förståelse i så fall!

• Charlott29
    Amanda: Barnadiset i högdalen? Där har jag också varit! helt kanoners även för de minsta! Jag åkte dit när Vincent övningskröp, så himla bra, så mycket space, så mycket madrasser!
  • Charlott29
    Amanda: Bra idé! Vi hänger gärna på någon gång!
  • Charlott29

Jag har en bilbarnsstol som jag kan sätta i vilken bil som helst så länge det finns riktigt bälte. Vagn kan ju i och för sig vara bra att ha och det kan ju bli ett problem... jaja... man kan ju åka kollektivt dit också, går hur bra som helst. Buss till slussen och sedan röd linje.

• Charlott29

Haha, just det grön linje är det!! Och jag som BOTT på grön linje i 5 år!!
    Jag har ju en sulky som man kan ställa i upprätt läge på hjulen, då tar den miniminiplats

• Charlott29

eller... har ju inte bott PÅ den gröna linjen... men ganska mycket brevid

• Charlott29

Bra planering amanda! När drar vi dit då? innan jul?

• Charlott29

Jaha Singhis! MER kladdkaka??? Oj oj oj

Själv är jag solokvist och äter pastasallad! Oj vilken fredagsmat. Har dock lyxat till det med ett glas vin. Yihoo pastasallad och rödvin, nästan så man får slå klackarna i taket!

Har inte sett en enda omgång av idol men ska se idag, i brist på annat.

Jag vill också gå på jullunch på ÖF!!!

//Lotta

• Charlott29

Singhis: Ska vi tolka det som att du har en favorit ??

Svar på tråden Gemensamma promenader i Gustavsberg - del 2