Inlägg från: Charlott29 |Visa alla inlägg
  • Charlott29

Gemensamma promenader i Gustavsberg - del 2

------------------------------
    Barnadiset i Högdalen
    Torsdagen den 7 november
    Bilarna samlas vid på parkeringen vid Runda huset kl 11:00 (bra för de som har dåligt lokalsinne och inte hittar att köra till Högdalen)
    ------------------------------
    Kommer:
    Singhis
    Hjärtevännen
    Charlott29 (åker i Hjärtevännens bil)

• Charlott29

Singhis:
    Tänkte samma sak häromdagen! Hua... ska snart fylla i min sista period också... har bara anmält till sista december

• Charlott29

Jag ska nog också gå till jullunchen. Kanske kan vara trevligt!

Vincent var omöjlig att få i säng igår. Han som brukar vara helt slut vid 19 somnade inte förrän klockan var över 21! Puh! Vi var på babysim igår. Det var en undervattensfotograf där som tog bild när bebisarna dök, alltid lika kul att ha! Men sedan sov han i bilen hela vägen från Gullmars och när vi kom hem var han ju piggelin igen. Men han sov i vart fall till 5:30 imorse, men i kortaste laget med tanke på när han somnade...

Man får väl tänka på att om 15 år får man DRA dem upp ur sängen varje morgon

• Charlott29

Uj uj uj vilken debatt

Jag har inte startat någon promenadlista denna vecka heller för att jag inte kunde följa med idag. Med facit i hand hade jag kunnat följa med för mitt inbokade besök på banken tog inte så lång tid som jag trodde, men det kunde jag ju inte veta innan

Jag tycker vi skriver till i promenadtråden att om man ser att det inte ligger en promenadlista för kommande vecka och man vill promenera så kan man ju starta en!?
    Tycker synd om Nina ska behöva ha det ansvaret, vad gör vi när hon börjar jobba??
    I och för sig så börjar jag jobba samtidigt som Nina så varför oroar jag mig ?
    Dessutom är jag "rädd" att om det ansvaret automatiskt ligger på TS så kommer ju ingen att förlänga tråden nästa gång?

Nåja... det var min åsikt i ämnet, inte för att någon efterfrågat den...

Har lätt panik. Ska ut med jobbet ikväll och hade köpt en klänning i all hast som jag hade tänkt att ha på mig... men nu när jag provade den så satt den inte så bra som jag mindes Så nu blev det att rota fram annat i garderoben. Det värsta är att jag hade nästan samma outfit när jag träffade arbetskamraterna sist... och det är INTE likt mig
    Men men... får väl skylla på att man är mammaledig och inte "hinner" shoppa så mycket - i vart fall inte till sig själv

• Charlott29

Jaja hjärtevännen -ge mig ångest bara - gööör det

• Charlott29

Singhis:
    Japp, hade jättekul! KLev in genom dörren exakt 00:00.
    Vi tog en fördrink (som jag hoppade över) på Storstad på Döbelnsgatan. Sedan gick vi till Norra brunn. Där åt jag till förrätt Gaspacho på oxfilé med ruccolasallad och parmesanost. Så himla gott!! Till huvudrätt åt jag lax med sockerrör och sås. Gott det med!
    Sedan började uppträdandet och herregud vad jag skrattade. Jag skrattade så jag helt allvarligt låg dubbelvikt. Jösses vad kul!
    Några glas vin blev det nog allt också... och nu på morgonen känner jag att det nog blev något för mycket...hmm...

• Charlott29

Hej hej Milla och välkommen in i "gemenskapen"!

• Charlott29

Vincent vaknade kl 04:18 (exakt) idag. Jag försökte få honom att somna om men det gick inte så då lade jag honom i vagnen och då somnade han om. Så hämtade jag mitt täcke och kudde och lade mig på soffan. Så sov vi till 06:15.
    Nu sover Vincent igen, bra det så han är pigg när vi ska till Barnadiset idag!

• Charlott29
    grattis engla på 9-månadersdagen!!
    hälsningar från vincent
  • Charlott29
    Singhis och dronken:
    Är det ok att jag och Anna åker tidigare till barnadiset? Ni kan ju ringa oss sedan så guidar vi per telefon?
    Våra knoddar är nyätna, nysovna och aspigga och vi sitter bara och fördriver tiden?
    Ok?
Svar på tråden Gemensamma promenader i Gustavsberg - del 2