Inlägg från: Hjärtevännen |Visa alla inlägg
  • Hjärtevännen

Gemensamma promenader i Gustavsberg - del 2

Singhis skrev 2006-12-16 19:30:48 följande:
    Hjärtevännen,Jo, man kan ju inbilla sig att man fyller 22 varje år i alla fall * Stolt mamma till Engla född 7 mars 2006 *
    Jag får kanske inse att jag fyller 30 nästa år........ , men jag kommer känna mig som 22 i alla fall
    Världens sötaste Victor född 10/4 2006
  • Hjärtevännen
    Ninis skrev 2006-12-18 13:47:44 följande:
    Åh, vad Engla är gnällig. Hon har bara sovit två korta stunder ca 30 minuter åt gången. Så det har inte blivit någon sömn för mig. Funderar på om man kan gå ut med vagnen, hon kanske har lättare att sova där. Det är väl ingen fara om hon sover ute i vagnen och är påklädd ordentligt väl? * Stolt mamma till Engla född 7 mars 2006 *
    Nej, det är ingen fara.... Tror att dem sover bättre utomhus

Hoppas att ni får sova lite i natt!
    Själv blev jag väckt vid 5 i morse. Då hade han rullat runt på mage och lagt sig på tvären... Han skrattade och "snackade" Jag låg kvar så länge som möjligt, men kl 6 gick vi upp...
  • Hjärtevännen
    monkan10 skrev 2006-12-18 23:09:08 följande:
    Hej alla!! Någon som är sugen på prommis imorgon Tisdag???
    Jag kan inte idag...
  • Hjärtevännen

Dronken: Lycka till med NVP idag, dessvärre kan vi inte komma förbi

Singhis: Hoppas att Engla blir frisk snart!

Victor har också börjat strula lite på nätterna. Jag vaknar av att han rullat runt på mage och ligger och "snackar", så fort jag vänder tillbaka honom på rygg så somnar han om... Sen efter några timmar så är det samma sak igen! Undra om han är inne i någon period/fas just nu eftersom han sover så oroligt.

• Hjärtevännen
    monkan10 skrev 2006-12-20 21:27:17 följande:
    Hej!! En fråga till alla kloka mammor! Jag startade en diskission om "tv-tittande" i forumet.. Om det är "farligt" för små barn att titta på tv, med alla intryck osv? Många sa att det inte alls är bra m tv! För mkt intryck för deras små outvecklade hjärnor... Vad tror ni?
    Jag tror inte att det är någon fara om det är någon gång/dag. V

Victor älskar att titta på vädret och när det är reklam   Teletubbies var han inte så intresserad av
  • Hjärtevännen

God Jul till er allihopa!!!! Hoppas att ni får en toppenbra dag!

//Anna och Victor

• Hjärtevännen

Dronken: Såg dig i tidningen... Nu är du kändis Skrattande Visade dig för min sambo och sa "Det där är Kärleksdronken från Familjeliv"... (han tycker ju att jag är inne på FL jämt)

• Hjärtevännen

Carina: Kryper Nathalie nu . Victor ålar sig lite baklänges..... Jag bara väntar på att han ska ta sig framåt också...

Singhis: Ascoola byxor

Gott Nytt år till er allihopa!!!

• Hjärtevännen

Vill bara berätta att jag har sålt min vagn och köpt en ny på Blocket . Det blev en likadan sittvagn (Emmaljunga city cross), men fägen är svart. Sålde min liggkorg, sittdel och skötväska! Är såå nöjd!!!!!

Gott Nytt år allesammans

• Hjärtevännen
    Amanda skrev 2006-12-30 20:40:53 följande:
    Hjärtevännen:Hihihi har även du blivit smittad av den kända "Amanda-sjukan"?Gud så kul med ny vagn!Hoppas du blir nöjd, om inte annat så får du köpa en annan vagn
    Jag är så nöjd så...hehe... Den är ju begangnad, men nyare än min gamla. Endast använd i 4 månader! Sambon var lagom road av mitt byte så jag törs nog inte byta igen på ett tag
Svar på tråden Gemensamma promenader i Gustavsberg - del 2