Inlägg från: Hjärtevännen |Visa alla inlägg
  • Hjärtevännen

Gemensamma promenader i Gustavsberg - del 2

Puh... är lite trött idag... Vi var på middag hos några vänner igår. Det var nice! Vi spelade Pictionary efter tolvslaget, haha... det gick väl så där Jag och sambon var i ett lag.....hmmm... Han tyckte att hans bilder var klockrena...hmmm... Med lite alkohol i kroppen vete sjutton . Vi gick hem vid halv 3 och naturligtvis vaknade Victor. Jag tror att det tog en timme innan han somnade om. Vid 7 vaknade han igen och jag lyckades få honom att ligga kvar i sängen tills 8,15. Då gjorde han nr 2 så jag gick upp med honom

SKa nog lägga mig lite tidigare ikväll!!

God fortsättning till er alla!!!!!!

Världens sötaste Victor född 10/4 2006
  • Hjärtevännen

Amanda:
    Angående tanden.... Jag lider med dig!!!!! Opererade ut en av mina en vecka före jul...
    Det gick bra, men jag var svullen i några dagar. Hade lite ont, men det var rätt ok ändå. Åt starka Voltarentabletter i en vecka.

Dronken:
    Vagnen är svart & jag är supernöjd!

• Hjärtevännen
    Amanda skrev 2007-01-03 08:22:06 följande:
    Hjärtevännen:Tack!Jag är verkligen jätte rädd för allt vad tandläkare heter så jag vill verkligen inte.Har tom blivit sövd en gång för att fixa mina tänder och tidigare så brukade jag få lustgas varje gång de skulle göra något tex laga hål eller nått. Iofs var det typ 10 år sedan jag gjorde något med lustgas. Har dessutom lyckats göra en rotfyllning utan lustgas så jag hoppas jag klarar en tandutdragning också.Men denna klinik har inte lustgas så det kan jag inte få denna gång.Usch jag vill verkligen inte...Men jag ska ta med min ipod och ha den på högsta volym och sedan ligga och blunda, då brukar det gå bättre (det var så jag stod ut med rotfyllningen).
    Uscha inte kul att vara så rädd!
    Jag är också rädd, men mest för sprutan
    Jag opererade ut min här i Gurra. Vart ska du op ut din?
  • Hjärtevännen
    Amanda skrev 2007-01-03 08:52:14 följande:
    Hjärtevännen:Jag ska till St Eriks sjukhus och ta ut den så det är inte på "vanliga" folktandvården.Fast jag tror att det har att göra med att jag är så rädd och inte att den sitter dumt till (hoppas jag i alla fall ).
    Ok, Lycka till!!!!
  • Hjärtevännen

Victor gör "2:an" 1-2 ggr/dag... Han gillar att göra det riktigt tidigt på morgonen så jag måste gå upp med honom

• Hjärtevännen
    Ninis skrev 2007-01-03 19:32:08 följande:
    För en stund sedan lade vi urtrött tjej. Det gick faktiskt himla bra hela eftermiddagen och kvällen fast hon inte sovit sedan 11:30. Klockan 19:00 blev det väldigt gnälligt så då fick hon vällingen och sedan lade vi henne. Hon somnade nog på två röda Det är första gången som Engla bara sovit ett pass under dagen. Undrar hur natten blir och när hon vaknar i morgon. * Stolt mamma till Engla född 7 mars 2006 *
    Hoppas hon sover hela natten!!!
  • Hjärtevännen

Amanda: Det kan väl inte vara bättre med tanden idag? Den är ju borta
    Hoppas att svullnaden lägger sig snabbt. För mig var det värst första 3 dagarna... Jag åt Voltaren i en vecka... Gillar inte heller att äta värktabletter.

• Hjärtevännen
    Amanda skrev 2007-01-05 09:16:31 följande:
    Hjärtevännen:Hihi jodå, tanden mår mycket bättre där den är i dag
    Fick du behålla den? Jag tänker på tandfen
  • Hjärtevännen
    Amanda skrev 2007-01-05 09:20:25 följande:
    Hjärtevännen:Förresten min make kände igen dig när vi åkte förbi Er för några veckor sedan.Så Ni har setts förr Hihi Nej jag fick inte behålla tanden.
    Japp, är ju gammal Ormingebo... vi bodde i samma område + att jag gick i samma klass som hans syster ett tag
  • Hjärtevännen

Victor vägrade att sova i går eftermiddag så han var vaken från kl 13 till kl 19. När jag la honom somnade han inom 5 min (lilla tröttisen)!!! Han sov till kl 06 i morse utan att vakna på hela natten (jag har iaf inte hört honom )
    Jag fick sovmorgon och vaknade 9,20.... känner mig sååå utvilad idag

Svar på tråden Gemensamma promenader i Gustavsberg - del 2