• ghaada

Klassträff-för eller emot?

Jag pratade för några år sedan med en klasskompis, när jag skulle lägga en order!!! Blev först lite paff men sen pratade vi (mest hon) om att anordna en klassträff. Blä! Vem vill egentligen träffa sin gamla klass från högstadiet? Tiden då mer eller mindre alla är påverkade av sina hormoner?

Hon anordnade festen, men jag är glad att jag för tillfället befann mig utomlands...

• Svar på tråden Klassträff-för eller emot?
  • Kanelflicka

Det är roligt med klassträff men om man inte tycker det behöver man inte gå dit helt enkelt

• Småtokig

jag tycker att det kan vara ganska så kul att träffa alla och se vad som hände och vad det blev av alla.

• Clobberella

Nja, blir det en så går jag kanske om jag inte har något bättre för mig.... men det är ganska få jag vill träffa egentligen.

• Majken

Åhh...vår gamla klass från högstadiet har träffats vart 5:e år sen vi slutatde 1983!!
    Vi har jättekul och trevligt när vi ses och nästa gång firar vi 25-årsjubileum, det blir alltså 2008 och jag kan redan nu längta tills dess!

Love my M-girls
  • ying yang

Jag vill INTE träffa min klass från högstadiet igen.

• Koff

Jag har inget större intresse av en klassåterträff, men så vet jag i princip redan vart alla gamla klasskompisar befinner sig och vill jag träffa nån speciell vore det inte svårt att lyfta luren och ringa.

• S vali s

Näe, att träffa klasskompisarna från högstadiet känns inte så aktuellt för min del - är inte speciellt nyfiken på vad det har "blivit av dom" om jag ska vara riktigt ärlig

Den late får brått när det blir kväll
  • ming

Det kan väl vara ganska kul att se vad alla sysslar med nu för tiden, se hur de ser ut, om de har ändrat sig mycket och så. Men annars säger jag som Clobberella, det är rätt få jag vill träffa egentligen.

Kossan af Svammel
  • mamyleine

Totalt ointresserad. Gick iofs bara med dom jag slutade nian med ett år. Och jag anser inte att jag har så mycket med dom att göra. Inte gymnasiet heller för den delen. Därimot skulle de vara roligt att se dom man gick på låg/mellan med. Hehe, jag ser dom fortfarande som små barn .

~ Det är alltid värst för dom som tittar ~
Svar på tråden Klassträff-för eller emot?