Inlägg från: Bebis Anna |Visa alla inlägg
  • Bebis Anna

ang öroninflammation o babysim

finns de någon som vet hur de är o bada med öroninflammation. fick reda på onsdags att dotterna har öroninflammation och ger henne pencillin. men hon mår så bra, hon verkar inte alls ha ont av öroninflammationen, konstigt nog har hon vart pigg o glad hela tiden. vet inte om hon har kvar det och vi har babysim imorgon, någon som vet om man får eller inte får bada med öroninflammtion?

• Svar på tråden ang öroninflammation o babysim
  • Bebis Anna

min dotter har med vart sjuk väldigt mkt de senaste nu, och jag kommer gå denna kursen ut och sen ha ett uppehåll till våren när de inte blir så jätte stora klimat växlingar o risken blir mindre o bli sjuk. tråkigt o behöva vara ifrån babysimmet och betala dom summorna. men vi hoppar nog över simmet imorgon, känns inte helt ok att simma med henne när öronen inte är helt i sin ordning.

• Bebis Anna

ok vilken tur att ni finns :) blev så osäker. vi har inte badat med henne idag, och kuren är inte slut förens på tisdag.men kuren hjälper inte alla barn heller.. får hoppas de hjälper min dotter. då vet jag till nästa gång också att jag inte ska bada.
    tack för era svar. man lär sig alltid nått nytt!

Svar på tråden ang öroninflammation o babysim