• Tindrande

Optimaltelecom???

hej hej!

Jag jobbar som telefonförsäljare, så jag vet en hel del om priser.
    Vi har hemma universal telecom, jag tycker dom är bäst!
    Tänk efter på vad du ringer mest, och jämför priserna.
    Telia är de dyraste i sverige på deras ordinarie prislista.

Och nej, jag säljer inte universal

• Tindrande

abonnemanget släpps ju nu, vet att för företagare så släpps det nu i dec, vet ej med privat. Kolla upp det, för då är abonnemanget billigare.
    Ligger ju fortfarande på telias nät, så det funkar fortfarande på samma sätt, fast billigare

• Tindrande

Trynträ Jo, man kommer nu komma ifrån telias fasta kostnad. Jag jobbar med detta, så jag vet.
    Telia har nu släppt abonnemanget, så det kan man ha hos den man vill ha det, och oftast till ett lägre pris

• Tindrande

amg i princip alla telecom företag kommer ha det. Än så länge så har universal de bästa priserna på marknaden för privat telefoner.
    Kan ju ge ett tips om ni har företag, så kan ni ju ta hemtelefonen med när ni byter förval på företaget, då får ni företagspriser på hemtelefonen

• Tindrande

det är fortfarande telias kablar, nät, växlar.....fast nu har telecomföretagen köpt upp, eller hyrt kanske man kan säga av telia.
    Vilket innebär att telia fortfarande mste underhålla alla linnjer, och har dessa kostnader, och eftersom de andra inte har de kostnaderna så kan de har bättre priser.

Det är bara att gå in och läsa på nåns hemsida.

Tex universal telecom, rixtelecom eller vad ni nu vill ha

• Tindrande

exe jag trodde inte det var tillåtet att göra reklam och sälja saker här på fl......dessutom så har du på tok för dyra priser

• Tindrande

exe hm.....jo, kanske reklam, men jag reklamerar inte för egen vinning.
    Jo, det är klart det är bra att tjäna extra pengar....det sälj argumentet använder jag med när jag säljer :-P
    Och, nej....inte är jag avundsjuk.....jag tjänar pengar så det räcker ändå....gillar inte dessa pyramidsystemen bara....men visst, går en del av pengarna till barn....så är det väl bättre än PG one iaf

• Tindrande

Ihs73 PG-ONE är ett telecom företag som funkar som ett pyramidspel.....man ska värva andra för att tjäna pengar.....dom var med på insider när det hade ett reportage om pyramidspel....och jag kan ju säga att de hade en jäkla massa konstigheter för sig....

Svar på tråden Optimaltelecom???