• Liwi

Optimaltelecom???

Vi har optimal telecom, betalar 55 kronor i månaden då ringer vi "gratis" dygnet runt för en uppkopplingsavgift på 0.4 kronor...
    Så jag betalar inte mkt i telefoni längre...

Jag har aldrig haft några problem att få tag på kundtjänst eller fått hjälp och jag är väldigt nöjd med optimal...
    har väl testat dom flesta men fastnade för optimal, så ja vi kommer flytta över hela abonemanget till dom.

• Liwi

Telias monopol har upphört så nu kan alla telecom företag erbjuda fast telefoni via dom. Alla gör det inte för jag tror det är rätt så dyrt för företagen än så länge men optimal är i alla fall ett av de företag som erbjuder "hela paketet"
    mer finns väl att läsa på www.optimaltelecom.se antar jag (vet inte ens om dom har en hemsida men det borde väl vara den i så fall)

• Liwi

Trynträ nej det är inte mkt billigare det håller jag med om men eftersom mina telefonräkningar nästan halverats sedan jag gick med i opt. telecom (kanske pga att vi inte ringer så många längre iof ;o) ) så väljer jag att binda mig till optimal...
    har aldrig gillat telia direkt, där har jag råkat ut för en del skumma kundtjänstemän...

Svar på tråden Optimaltelecom???