• Boni

    Efter missfall (smärtor)???

    Jag undrar hur ni har mått efter missfall? Nu menar jag fysiskt för psykiskt vet jag att det är ett rent hel...e! Jag har fått så fruktansvärt ont i brösten, de har svullnat upp till ca. dubbel storlek och är helt hårda. Det kom även någon droppe "vätska"(?) Magen värker till och från som i små kramper (har gjort skrapning i tors.) Detta kom först i går!? Hur hade ni det?

  • Svar på tråden Efter missfall (smärtor)???
  • daisybi

    Hej. Hade en spontant mf. och kroppen skötte det själv. kanske blöde 12 dagar efter och hade obehag och ont. Sedan dess har jag haft stora smärtor vid äl. Och nu den sissta  jag det helatiden. Så jag ska in i morrgon på kk så dom får titta om jag har infektion eller något annat. Tycker du ska kontakta din dr om du känner dig orolig. Det känns oftas bätter att kolla upp sig en gång förmycket. Lycka till kram em


    ÄNGLEN LIAMS MUM&DAD
  • Boni

    Har fått tabletter nu för att avstanna mjölkproduktion i brösten, men jag har fortfarande jätteont i dem. Magen molvärker och krampar mest på natten. Det gör ont att kissa också särskillt första besöket på morgonen, sen går det bättre fram på dagen. Jag skall gå och lämna ett urinprov i morgon på MVC.

Svar på tråden Efter missfall (smärtor)???