världens sämsta låt!
Ja, vilken låt hatar du??
Ja, vilken låt hatar du??
måste vara nåtmed britney eller nån hiphop
Tears in Heaven med Eric Clapton.....mår dåligt när jag hör den fyyy
Och det mesta med Celine Dion...."ryser"...
har säkert redan kommit upp en tråden men jag säger bara - jag känner en bot.....
till fifi83////
Ja att du inte gillar Dr Bombay är lätt att fatta. Hur skapas en hitlåt!
Ingredienser: En musikstudio, en skitbra countryrockare med tatueringar och hela kittet, ett par osålda cd-album, brist på pengar, en 6-pack starköl-eller var det kanske tre(troligen Polen smuggel), En talang på sk pidgeon-english(indisk-engelska), en kul ständigt återkommande musik/rhytm-slinga, samt slutligen en kulen natt i Malmö.
Gräddas med hjälp av ölen och färdig produkt är en succe av ofattbar dignitet.
"Callleeeecallekutttttta"
Musiker/musikanter är ett underligt släkte som ofta livnär sig på en väl sammansatt diet av pasta/ketchup/kaffe/cigaretter. Så gjorde även denne fantastiske countryrockare och överlevde tacka vare det. Några skivor lyckades han dock inte sälja och i Malmö finns allt för många bra band för att man ska kunna leva på att vara musiker även om man är bra.
Countryrockarens nya alias sålde skivor som smör i solsken och gjorde att hans diet förändrades radikalt.
Jag kan bara gratulera honom till att han lyckades inom den tuffa musikbranchen även om det var med något han själv annars inte skulle ha gjort. Så fjärran från hans vanliga musik man kan komma.
Önskar faktiskt att jag själv kommit på den vansinniga iden, och den vansinniga låten........ Men som sagt, gratulerar gärna en bra musiker till hans framgång så länge den nu varade.....
Min topplista av världens sämsta låtar:VARNING UTFÄRDAS-LYSSNA INTE PÅ DESSA
ABC - Anna Book. (dansar bättre än hon sjunger)
Rosen - Arne Quick
House of the rising sun - Animals förvanskade version av en annars fantastisk låt,
Håkan Hellström - ospecat i princip allt.
Roland Cedermark - jerrrk, har installerat ett RCdragspels-filter i min stereo som tar bort honom. Finns ju dragspelare som kan sitt instrument i massor.
Torleif - kan konsten att förstöra vilken låt som helst med sin nasala röst och sin sax.
Raggarrock (Vi e pojkarna som busar) med Björn Rosenström, urk!
Phia---> Tears in heaven tillägnade Clapton sin 4-årige son som dog genom fall från ett skyskrapefönster, men det visste du kanske?
Ja, man kan ju hata låten ändå förstås.
Jag blir bara ledsen när jag tänker på hela historien *snyft*
Alla låtar som Beyoncé knowles medverkar i!! Ryser bara jag tänker på det.
Boten Anna och allt annat den tönten gjort!
" Som en gummiboll kommer jag tillbaks till dig " är den fulaste låt jag hört tror jag. Mina grabbar tycker att den är jättekul. Blähä..