• miamu

världens sämsta låt!

Ja, vilken låt hatar du??

• Svar på tråden världens sämsta låt!
  • septbebis

ALL hip-hop, "Who´s da man" (zlatan-låten)...

• vackrastarflow

Boten Anna helt klart. Svensk musik går nedför just nu...

• promenadflickan

Together Again med Janet Jackson..hata,hata,hata!!!

sen all smörja som går på Mtv nuförtin....tex..hip hop,rap,soul och sånt skräp!!

• Koff

Sjumilakliv med Martin Stenmark. Det är olagligt att gilla den låten. Sen all annan kommersiell satans skit som spelas på Mix Megapol och liknande meningslösa radiokanaler.

Förutsägbara låtar med textrader som "If loving you is wrong, I don´t wanna be right". *kräks lite smått*

Precis allting som kommer ur Lena Phs käft är råkass, det kan inte få kallas musik.

Pojkband....att sätta ihop fyra-fem mer eller mindre snygga killar och låta dom stå och tralla ihop är ju bara för mycket. Usch!

Oj, listan kan göras så lång. Nej, fram för mer riktig musik!

• Phia

getingmidja:
    Nä det visste jag faktiskt inte, det var ju riktigt sorgligt. Men inte blir låten bättre för det....

• Amlin

Annika Lantz sa några ord i sitt program Lantz i P3 som blivit något av veckans bästa i musik sammanhang.
    "Westlife bajsar på The rose"
    Kan inte påstå att låten tillhörde mina favorier ens i orginal, men det som spelas på radio nu är ett hån mot allt vad musik kallas!

• riot

Den värsta låten någonsin är ju Brolin, Dr Alban & CO försök till musikkarriär när dom gjorde "Alla vi". Jag vet inte om ni kommer ihåg den men man blir gråtfärdig av smärta när man hör den. Jag vill bara skrika rakt ut. Det låter som en 4-åring har skrivit den.

• Ajsing Bajsing

James Blunts låtar !!!

• septbebis

Alla låtar med Christina Aquilera.

• Trynträ

Allt som Håkan Hellström sjunger. Mannen kan inte ta en ren ton helt enkelt.

Svar på tråden världens sämsta låt!