idag är ingen bra dag, jag är så orolig hela tiden för hur det ska gå! vad röntgen ska visa även om den borde visa att det hjälp me cellgifterna, jag är orolig för allt idag , jag har ångest. Vi ska ju iväg i morron på skiktröntgen men sen ska vi vänta ända tills nästa tisdag innan vi får besked, då ska vi till läkaren. Väntan är otroligt jobbig!
Roger är trött o har fått lite diarre, det har han inte haft på 1,5 månad, men det behöver ju inte ha me sjukdomen att göra, fast cellgifterna han får han den biverkningen, fast han har inte haft det förr, tänk om dom jävla tumörerna har börjat växa igen?, tänk om cellgifterna slutat hjälpa? Det känns som jag inte orkar me det här, jag vill inte vara med om det här. Jag vill inte att Roger ska behöva vara me om det heller och inte barnen heller.
Nu känns det så där igen, att jag vill ringa till läkaren och tvinga henne att säga att han kommer bli frisk, fast jag vet att hon inte kan lova det, men jag blir som ett barn! När vi fick veta det här då ringde jag och grinade flera gånger och ville att dom skulle lova, men dom kunde ju inte det såklart. Men det här är så jobbigt och det går inte att ta/sudda bort vad jag än gör. Hoppas att det blir en bättre dag i morgon. (Jag har fått mens också och då brukar jag bli lite sisådär) Nu ska vi äta kycklinggryta och ris..........