Täbytråden för bebisar som.... part 2
det är helt ok trixietrina! då skriver jag också upp mig på fler datum då! ![]()
Fikalista
Måndag 27/11
Trixietrina
annso
Tisdag 28/11
Trixietrina
annso
onsdag den 29/11
annso
det är helt ok trixietrina! då skriver jag också upp mig på fler datum då! ![]()
Fikalista
Måndag 27/11
Trixietrina
annso
Tisdag 28/11
Trixietrina
annso
onsdag den 29/11
annso
ändrar listan lite bara! ![]()
Fikalista (fika på finino i gribbylunds centrum)
Måndag 27/11
Trixietrina
annso
Tisdag 28/11
Trixietrina
annso
onsdag den 29/11
annso
nu blev det lite mycket inlägg på kort tid här så många ändringar blev det nu ![]()
då tar jag bort onsdagen från fikalistan!
Fikalista (fika på finino i gribbylunds centrum)
Måndag 27/11
Trixietrina
annso
Smurfan
Tisdag 28/11
Trixietrina
annso
ja! fiket ligger mitt i gribbylunds centrum. Om ni går från centrum så går ni via åkerbyvägen ner för backen vid ensta krog och under dom två tunnlarna som går under fyrvägskorsningen. Sen är det bara att gå gångvägen vid ängarna och gångvägen över ängarna förbi ett dagis sen är det bara rakt fram längs med vägen och villorna så kommer ni till gribban. det tar ungefär 45 min från centrum. ![]()
måndag är bra!
måndag fika och onsdag TW party
räkna med att det tar ungefär 45min-1timma. det tar ju ett tag om man måste stanna och så några gånger längs vägen och stoppa in napp och så vidare.. ni blir ju en del som går! ![]()
jätteroligt att så många kommer! ![]()
hej! jag är ju nere på fiket lite titt som tätt eftersom jag nästan bor ovanför, så jag ska ner till henne och förvarna att vi blir så många eftersom det inte brukar vara så många där annars. Hon bakar ju desutom allt själv så då blir det ju storbak för henne hela måndag förmiddag
Hon kommer nog tycka att det ska bli jättekul att vi kommer eftersom hon satt reklamblad runt hela området för att det är nyöppnat och för att få folk att komma.
dessutom gör hon jättefina smycken själv som hon också säljer!
god natt!