Täbytråden för bebisar som.... part 2
Smurfan: Tack för igår, det var jättetrevligt, och gott!!!!
Smurfan: Tack för igår, det var jättetrevligt, och gott!!!!
Vi har också tagit julkort på Simon, skulle vilja lägga in det här , som ni andra har gjort med era fina kort, men jag förstår inte hur man gör.
Kan nån förklara det för mig?
Kram Linda
Vad kul med flera nya i tråden VÄLKOMNA
Fru Båtsman: Simon har blivit väldigt hård i magen, men ingenting annat, så det är nog väldigt olika hur dom reagerar.
Vad kul att flera bebisar har börjat vända sig, måste ju vara kul för dom att lära sig nåt nytt, men destå mera passning för alla runt omkring.
Simon kan inte vända sig än, men det kommer nog.
Idag är han med sin mormor på jobbet, utklädd till en liten pepparkaka. HAN ÄR SÅ SÖT.
Hoppas alla har haft en trevlig Luciamorgon!!!
Vi var på skansen idag, det var jättemysigt, så ni som åker imorgon får nog en jättebra julmarknadsdag.
Jag tyckte marknaden var större i år än för 2 år sedan då jag var där sist.
Hoppas ni alla har en trevlig helg, och inte är alltför stressade över julen.
Måste bara få skryta lite
Simon har idag lärt sig att vända från rygg till mage, och han har hittat att han har 2 fötter man kan leka med.
Tänk att man blir så glad över såna för oss självklara grejer, men det är ju så fantastiskt när dom lär sig nåt nytt
Philmkarin
Simon är döpt i Täby kyrka, med ett annat barn också.
det tog ca 45 minuter
Vi serverade smörgåstårtor hemma med vin till, och sen kaffe med avec.
Lycka till med dopplanerna
Just det, är det någon som går på nån öppen förskola här inärheten, och kan berätta lite om det
Tack så mycket ica77, ska kolla på täbys hemsida.
Verkar kul att göra nåt med sin bebis, och inte bara vara hemma och gå på promenader
Beklagar Smurfan
kram