Täbytråden för bebisar som.... part 2
Philmkarin; Har ni bokat dop, så hör prästen av sig ca en vecka innan dopet, för att sedan träffa er och planera ceremonin
Philmkarin; Har ni bokat dop, så hör prästen av sig ca en vecka innan dopet, för att sedan träffa er och planera ceremonin
ååå Smurfan, öppna förskolan i Centrum lät ju väldigt lockande, får Simon och jag följa med dig? verkar så tråkigt att gå själv.
Fika på måndagen låter väldigt trevligt tycker jag, det var länge sedan nu.
Fikalista
Sista måndagen:
Oktober2006
lundelus
Sista tisdagen:
Oktober2006
Adahlin
Smurfan81
Sista måndagen (nu närmast 29 jan)::
Oktober2006
lundelus
Bettiz Angel
Anna Lw
Ängelens ängel
Sista tisdagen (nu närmast 30 jan)::
Oktober2006
Adahlin
Smurfan81
PhilmKarin
Anna Lw
Athena79
Glennglenn
Ängelens ängel
Sista onsdagen (nu närmast 31 jan)::
Bettiz Angel
PhilmKarin
Anna Lw
Athena79
Glennglenn
lundelus
Grattis till Freja och Kevin!!!
Smurfan; Skulle ni gå på öppna förskolan på måndag?
FruBåtsman; krya på dig
Jagosa
Vill du och lilla C gå med mig och Simon på öppna förskolan på måndag? Jag vill gärna ha sällskap för jag gillar inte att inte känna nån när jag kommer till ett nytt ställe.
Kram Linda
Jag och Simon kommer också på fikat, så tar vi öppna förskolan nästa vecka
Jaha.. då ses vi som vill gå tillsammans från Täby c till finino imorgon utanför Tegelbruket kl 12.15:
PhilmKarin
Oktober2006 (enl. tidigare inlägg )
Bettiz Angel
lundelus
God natt allihopa som fortfarande är vakna.
Tack allihopa för fikat idag. Det var jätteroligt att träffa alla igen.
Philmkrin: Grattis till viktuppgången!
Simon följde fortfarande kurvan, och det var inga problem med att han sover så mycket, så det känns jätteskönt.
Smurfan: Simon kunde vara rätt hård i magen i början, men aldrig så han verkade ha ont.
Vi har aldrig behövt göra något särskillt, utan det har löst sig självt.
vi verkar ha haft tur , för det är ju tydligen väldigt vanligt att dom reagerar och behöver hjälp
Smurfan:
Han äter gröt på morgonen, och på eftermiddagen äter han nån köttpure som han oftast inte vill ha, men om vi blandar med hälften morotspure så funkar det, vi ger honom varannan tugga kött /morot.
Det är bara när vi går ut som jag ger honom nåt han verkligen gillar, så han får i sig maten.
Lycka till med budgivningen, snart har ni eran lägenhet