• jagosa43

Täbytråden för bebisar som.... part 2

Då fortsätter vi härSkrattande
    snicke snackar vidare om allt kring barnet oss själva för man får vara ego som förälder med!
    allt vad vi kan komma på

VÄLKOMMNA!!!!

Chris-99 Cornelius-06
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-19 15:09:09:

Måndag 29 januari
    Tisdag 13 februari
    Onsdag 28 februari
    Måndag 12 mars
    Tisdag 27 mars
    Onsdag 11 april

förslags vis kl 13:00 på Fifino

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-22 10:11:49:
    Camera Barnvagnsbio
    24-jan 11:00
    07-feb 11:00
    21-feb 11:00
    07-mar 11:00
    21-mar 11:00
    18-apr 11:00
    02-maj 11:00
    12-sep 11:00
    26-sep 11:00
    10-okt 11:00
    24-okt 11:00
    07-nov 11:00
    21-nov 11:00
    05-dec 11:00
  • Svar på tråden Täbytråden för bebisar som.... part 2
  • AnnaJuh

Hej hej

Följer gärna med på TW partyt !

onsdag den 29/11 - TW-party hemma hos Smurfan
    jagosa
    Philmkarin
    Bettiz Angel
    Anna Lw (om Emma mår bra efter vaccinationen)
    Athena79
    annso
    Trixietrina
    Sieva
    Annajuh

Har idag vart på BVC , lill-killen växer å står i
    Väger nu 8660gr o e 71,5cm lång , 6½ månad.
    Förkylningen har släppt å han sover gott på nätterna igen *sköönt*
    Började med majsvälling igår, det gick hem med succé

Har inskaffat torktumlar, den skall nu installeras  kanske inte av mig, men jag assisterar *ler*

Ha det gott !

// Anna o Hugo

♡ Hugo 060504 ♡
  • Athena79

Bettiz: Från NB tar det nånstans mellan 1-1½ timme skulle jag tro, och så ska ju alla mötas upp på vägen. Det är nog längre än man tror. Jag har hällre lite extra tid än att behöva komma försent.
    Eller har jag helt fel?

Albin 8 veckor 5015g och 57,5cm
  • Bettiz Angel

ok då är jag medFlört.. ja du har så rätt så.. de är nog längre än vad man tror, va ju ett tag sen man gick den bitenSkrattande

Mamma till prinsessan Freja 060924
  • Oktober2006

Nu har jag läst ikapp lite, ni är så flitiga tjejer Själv har jag suttit fastklistrad i soffan idag, Olivia har haft en "äta och sova"-dag. Hon har ätit en stund, sen somnat i min famn. När jag har försökt lägga ner henne har hon vaknat och skrikit, så jag har helt enkelt suttit med henne i famnen från klockan 10 i förmiddags... Så när maken kom lämnade jag snabbt över henne till honom
    Fika på måndag låter jättetrevligt! Jag hakar gärna på och promenerar från Täby centrum (orkar inte ens ge mig på att tolka förkortningarna...) Kan inte komma på om det skrivits någonstans var ni som ska promenera från Täby centrum ska träffas och när...?

När det gäller matningen: vi har nappflaskan från MAM. Vi har kommit fram till att maken ska (försöka) sköta matningen åtminstone en gång om dagen (eller rättare sagt kvällen) den här veckan, så får vi se hur det går. Men det är verkligen svårt att hålla sig borta när hon skriker så, usch! Jag får gå in i ett annat rum och stänga dörren, men till slut står jag inte ut längre. Jag hoppas verkligen att det vänder snart!

Fikalista (fika på finino i gribbylunds centrum) kl.13

Måndag 27/11
    Trixietrina
    Smurfan
    jagosa
    annso
    Philmkarin
    Bettiz Angel
    FruBåtsman (efter 12.45)
    Athena79
    Anna Lw
    Sieva
    Oktober2006

• annso84

räkna med att det tar ungefär 45min-1timma. det tar ju ett tag om man måste stanna och så några gånger längs vägen och stoppa in napp och så vidare.. ni blir ju en del som går! Skrattande

jätteroligt att så många kommer! Skrattande

• Athena79

Oktober 2006: Vi kan mötas utanför Ingången vid Tegelbruket vid 11.45, borde ta 15 minuter att gå från NB skulle jag tro.

PhilmKarin: Kan du gå ner till Näsbydalsskolan så möts vi upp där?

Albin 8 veckor 5015g och 57,5cm
  • FruBåtsman

Sieva och Trixie: Har ett ärende i TG till 12.30 så jag hinner inte promenera dit, men jag promenerar gärna hem för jag kommer ändå inte ha någon bil, den ska in på verkstan.

• jagosa43

Fru Båtsman det hade jag totall glömt ju!!!! isf har ju jag oxå ärende till TG.... typiskt

eller så tar jag brännar promenaden istället måste klura lite

Chris-99 Cornelius-06
  • Hjortronsylt

jaha nu har jag nog inte hängt med här.... Tack oktober 2006 för tipset om länken, och via den hittade jag hit oxå jasså så det ska fikas. Trevligt.. ska kolla upp om jag kan på måndag. Onsdagens party kan jag inte. Mina föräldrar kommer från Umeå inför det stundande dopet den 2.a dec. Spännande

• adahlin

Hej, och välkommen Hjortronsylt!

Jag hakar gärna på fikat på måndag, och går gärna med Trixitrina och Sieva från Statoil. Ska vi ses vid Statoil kl. 12? Och Sieva, ska vi ses vid ICA kvart i, så kan vi plocka upp T på vägen? Ingen mer som ska med? Vi ser fram emot FruBåtsmans sällskap på hemvägen.

Fikalista (fika på finino i gribbylunds centrum) kl.13

Måndag 27/11
    Trixietrina
    Smurfan
    jagosa
    annso
    Philmkarin
    Bettiz Angel
    FruBåtsman (efter 12.45)
    Athena79
    Anna Lw
    Sieva