Täbytråden för bebisar som.... part 2
Någon som tänker gå på SATS Baby på torsdag?
Någon som tänker gå på SATS Baby på torsdag?
Strålande, Smurfan! Tid har vi inte sagt något om... Klockan 13 som förra gången, är det bra?
FruBåtsman: Jag tycker jättesynd om dig! Kan inte vara lätt att ta hand om ett barn samtidigt som man har vinterkräksjukan... Hoppas du kryar på dig snart!
Är det några som känner för att promenera till fikat på måndag från Täby C? Ska vi ses utanför Tegelbruket? Kan 12.15 vara lagom?
Vi kommer! Och promenerar (tack Karin
)
Jaha.. då ses vi som vill gå tillsammans från Täby c till finino idag utanför Tegelbruket kl 12.15:
PhilmKarin
Oktober2006
lundelus
Hej tjejer!
Tack för fikasällskapet i måndags, mycket trevligt!
Smurfan: hur har det gått? Nyfiken!!!
Är det någon på tråden (förutom Olivia och jag) som ska gå babymassagekurs på BVC med start nästa vecka?
Smurfan: 200:- för tre tillfällen, ca en timme varje gång. Håller tummarna för lägenheten!
Karin: Vi använde Dåderman när vi renoverade vårt badrum. De funkade bra, och det gick rätt snabbt.
Grattis Smurfan!
Oj, vad snabbt ni fick tillträde! Hur långt har ni kommit i försäljningen av er lägenhet?
philmKarin: Vilken jättefin bild! Å vad härligt att få åka till Spanien! Jag vill oxå!!!
Är det möjligtvis någon här på tråden som känner någon som under en period behöver hyra ut sin etta eller tvåa i Täby med omnejd? Hör gärna av er till mig i så fall!
Är det någon som tänker promenera från centrum till Finino i morgon? Jag har varit förkyld idag så jag vet inte om jag kan komma i morgon, men om jag kan vore det trevligt med promenadsällskap
Jepp, förra gången träffades vi 12.15 utanför Tegelbruket. Då var vi på Finino strax före 13.