Inlägg från: Anonym (pillret) |Visa alla inlägg
  • Anonym (pillret)

Äter ingen mini pee?

Ser bara att de flesta inläggen äter mini pillret Cerazette, är det bara jag som har fått mini pee?

jag har inte ätit dem så länge så jag har inte märkt några större biverkningar än, om det nu finns några?

Men visst vill jag veta om sexlusten blir större/mindre? eller om sötbehovet ökar mm

Någon som vet?

• Svar på tråden Äter ingen mini pee?
  • Anonym (pillret)
    Lillstrumpan80

Va!! bar 4 timmar glömska? oj...
  • Anonym (pillret)
    lillstrumpan80

Då innebär det ju att äggstockarna inte "sover" tillräckligt som en del säger.
    kan det vara därför jag känner som en molande mensvärk när det är dax att ha ägglossning?
  • Anonym (pillret)

Lillstrumpan80

Hm..vet ej? det jag har läst så skall det ju inte vara någon riktig produktion på äggen, men om det nu bara är 4 tim glömska så måste det ju innebära att ägglossningen kan sättas igång fortare än med de pillrerna som har 12 tim glömska?

Gäller att INTE glömma

• Anonym (pillret)

AL25

3 Timmar glömska *ojoj* ja sötsug har jag, då kanske vi är gravida då
    Nä skämt åt sido...varför har inte min BM talat om detta för mig??

Men tjockare flytningar har jag märkt att det blitt ialla fall, nått bra då

• Anonym (pillret)

jmmm

Ops, så säkra var dom, kanske 3 timars glömskan?

• Anonym (pillret)

asfaltsblomman

Det låter ju bra tyckere jag att om man vill bli gravid igen så kanske det inte tar såå låång tid som man har läst om en del här på FL.

• Anonym (pillret)
    höna böna

missade du någon gång då, eller hände det ändå?
  • Anonym (pillret)
    Robot

Aj då, detta låter ju inte bra, hoppas pillerna funkar bättre för er denna gång då, och att det funkar för mig   har hört så mkt nu om att man blir gravid trots piller,
Svar på tråden Äter ingen mini pee?