• Anonym (pillret)

Äter ingen mini pee?

Ser bara att de flesta inläggen äter mini pillret Cerazette, är det bara jag som har fått mini pee?

jag har inte ätit dem så länge så jag har inte märkt några större biverkningar än, om det nu finns några?

Men visst vill jag veta om sexlusten blir större/mindre? eller om sötbehovet ökar mm

Någon som vet?

• Svar på tråden Äter ingen mini pee?
  • AL79

Jag äter mini pee och min bm sa att det bara var 3 timmars glömska!!! När man äter mini pee HAR man ägglossning men det är tjokleken på sekretet i slidan som ändras. Så att inte spermier kan tränga in och så ägget inte kan fästa.

Har ätit de 1 månad nu och har inga biverkningar. Kanske lite mer ugen på söt nu när jag tänker efter. Min sambo frågade här om dagen oom jag var gravid igen eftersom jag var TVUNGEN att åka och köpa after eight....

Mamma till Alexander född 15. augusti 2006
  • Anonym (pillret)

AL25

3 Timmar glömska *ojoj* ja sötsug har jag, då kanske vi är gravida då
    Nä skämt åt sido...varför har inte min BM talat om detta för mig??

Men tjockare flytningar har jag märkt att det blitt ialla fall, nått bra då

• jmmm

Själv blev jag gravid med mini pee!!!!
    Trots att jag tagit dem som jag skulle , (tror jag)
    Inte precis vad vi hade tänkt oss med en 5 månaders här hemma!

• Fröken Stålhand

Jag byter ju ikväll så vi får se hur det blir med de nya (cerazette)!

It´s nice to be important but it´s more important to be nice...
  • Nefertiti

Jag har ätit mini-pee men de passade inte mig.
    Blev konstant illamående, trött, kände mig nere och humöret blev för att uttrycka mig milt aningen ostabilt. Bm sa att dessa biverkningar brukar sakta försvinna efter ca 3 månader, men jag orkade inte hålla ut så länge.

• Anonym (pillret)

jmmm

Ops, så säkra var dom, kanske 3 timars glömskan?

• asfaltsblomman

Jag har ätit mini-pee i ca ett år. har funkat bra förutom oregelbunden mens men det började ordna upp sig till slut. jag o min sambo planerade barn och tänkte att det tar nog några månader innan kroppen kommer igång och kan bli gravid.
    FÖRTSA försöket blev jag gravid"! tyvärr blev det avbrutet men bestämde oss för att försöka igen i vår och ladda batterierna så nu har jag börjat med "vanliga" men tror jag ska börja med mini-pee ändå, har et jävla huör nu och ömma bröst,
    känns mest naturligt samt att man inte behöver vänta på att kroppen ska komma ikapp igen med ÄL och sånt.

• Anonym (pillret)

asfaltsblomman

Det låter ju bra tyckere jag att om man vill bli gravid igen så kanske det inte tar såå låång tid som man har läst om en del här på FL.

• FruLiniz

Jag åt dom i ca 6mån. Hade konstanta blödningar... Så jag fick byta till Exlutena, så det var dom "biverkningar" jag fick ....

*Stolt mamma till Isa född 2005-08-13 och stolt fru till Daniel 2005-10-29
  • höna böna

jag åt minipe men blev gravid ändå..

• Anonym (pillret)
    höna böna

missade du någon gång då, eller hände det ändå?
  • höna böna

det hände ändå.. missade inget piller

• Robot

min tjej har mini pee vi har båda alarm klockor på mobilen på samma tid.. med vis fördröjning på hennes så vi verkligen inte missar, sen så lägger jag hela satsen utanför för säkerhets skull, eftersom vi blev gravida andra gången fast hon åt cerazette.

• Anonym (pillret)
    Robot

Aj då, detta låter ju inte bra, hoppas pillerna funkar bättre för er denna gång då, och att det funkar för mig   har hört så mkt nu om att man blir gravid trots piller,
  • Niinis

jag åt ca 3 månader, fick mellanblödningar konstant! aldrig mer. nu äter jag jasmin p-piller.

Svar på tråden Äter ingen mini pee?