Lyxfällan idag!?
Hon är annonssäljare och tjänar 40 000:-/månaden brutto.
Såg du vad hon hade för klädkonto? Killen babblade precis när de berättade vad hon handlade för och kastade det i soptunnan.
Hon är annonssäljare och tjänar 40 000:-/månaden brutto.
Såg du vad hon hade för klädkonto? Killen babblade precis när de berättade vad hon handlade för och kastade det i soptunnan.
Ni måste tänka på att det är en sjukdom. Hennes shoppande var sjukligt och det ligger någonting bakom det.
Hon sa själv att hon fick en stunds känsla av lycka när hon shoppade kläder osv, det är inte sunt.
Som annonssäljare kan man t ex ha provisionsbaserad lön och är man duktig kommer man lätt upp i 40 000:-
Jag jobbade som försäljare av prospekts till norska företag, för mig gick det inte så extremt bra, men min kollega som jobbat där i några år håvade in 50 000:- brutto varje månad.
JM S: 25 000:- netto, 40 000:- Brutto
Det handlar inte om att dumförklara någon, då har du verkligen missuppfattat programmet.
Alla medverkande går med på det frivilligt då de vill ha hjälp och de får hjälp.
Ekonomerna idiotförklarar ingen, de diskuterar ibland kring olika fenomen, men de idiotförklarar aldrig.
Jag tycker det är bra att visa på vilka ekonomiska problem vissa kan ha och hur lätt det är att hamna i den röran.
Vidare ger det tips till folk som behöver hjälp att själva komma ur en ekonomisk kris.