Inlägg från: panki2 |Visa alla inlägg
  • panki2

Köksrenovering

Vi vill också har nästan bara vit men vi har valt ett lite mörkare klinkers golv och en lite mörkare bänkskiva. Det du beskriver låter jätte snyggt! Tycker man att det blir för vitt kan man köpa färgglada gardiner istället.

• panki2

I vår lght använde vi ståtluckan och jag var jättenöjd med det. Vi hade ek bänksiva men det ångrade jag eftersom det var så mykt med att olja och så.. lite lat kanske, dessutom blev det fläckar ganska lätt. Men snyggt var det! Nu ska vi göra vårt kök i huset vi bor i och vi kommer att välja IKEAs kök i gen för vi var så nöjda med det förra gången men jag tror vi tar ngn annan skåplucka denna gången (men fortf. vit).

• panki2

Jag gillar också Lidingö eller Ädet-vit. Kan inte riktigt bestämma mig. Jag är också inne på den som är stenmönstrad svart för den går så fint ihop med vårt klinkergolv och är fint till allt det vita. En sak som vi inte var så nöjda med IkEA dock var att vi inte fick alla varor på samma gång som lovat, vi fick vänta på bänksivan i en månad vilket gjorde att vi inte kunde sätta i diskhon och diskmakinen. Vi fick diska i badkaret men det är glömt nu. Hoppas att vi får allt denna gången...

Svar på tråden Köksrenovering