Inlägg från: Sandys |Visa alla inlägg
  • Sandys

Så sjöng de ju egentligen!

Shoegal skrev 2006-12-03 16:52:53 följande:
    Haha, jag tycker Balsam Boys-låten är skitbra på sommaren! Den där Wheatus-låten (teenage dirtbag), visst var det en modell som var med och sjöng i en version? Vem? Jag vill få det till Heidi Klum eller ngt sånt
    Jag såg det!!
    De gjorde ett uppträde vid en fashion-gala och jag vill också minnan att det var Heidi som gick upp och sjöng det sista partiet:
    " I've got two tickets to Iron Rain, and maybe.
    Come with me Friday don't say maybe.
    I'm just a teenage dirtbag baby, like you"
    Wheatus satt senare i en intervju och skrattade lite, och drev lite med hennes framträde

Det roliga är ju att det faktiskt är sångaren själv som sjunger originalet!!
  • Sandys

Haha, va roligt
    Jag tog citatet från texten ovan från nätet och jag har alltid trott att de sjöng:
    "I've got two tickets to Iron Maiden, baby..."  Roligt att det hamnade just här i detta forum

• Sandys

Ja vi snackade om det här hemma och kom också fram till att min lyrics sida på Astraweb måste vara ute och fiska, *pust* så skönt... undrade hur jag kunde ha haft SÅ fel men det hade jag ju då inte...
    Hon som sjöng, om det nu var heidi, var också host för galan... men jag hittar inte heller klippet

• Sandys
    Broneya skrev 2006-12-04 10:46:50 följande:
    Ni vet låten King of my castle.Jag trodde hon sjöng: "must be a reason why you're in in my ashole"Min kompis trodde hon sjöng"must be a reason why you are an ashole*Rätt text var ju naturligtvis "must be a reason why you're king of my castle"
    Hahahahaahahahahahahaaaa
  • Sandys

Jag vet fortfarande inte vad killen som sjöng 7 seconds med Neneh Cherry sjunger. Jag har hört att det faktiskt är engelska men jag sjunger alltid hittepå-franska:
    Bullo my self, bull masse... osv... svårt att skiva hittepå-franska

• Sandys

Amen va tusan fel jag har helatiden... men jag sjunger ialafall hittepåFranska för jag kan inte det språket.

• Sandys

Red Hot Chili Peppers har en ny låt som spelas på radio, "Snow" tror jag den heter... i alla fall så har jag inte haft tid att komcentrera mig på vad de sjunger i refrängen så jag sjunger vad jag tycker det låter som utan att lyssna efter så noga:

deeper undercover there´s an undercoverbrother

(vilket e skitkul om man sett filmen UndercoverBrother)

• Sandys
    Clobberella skrev 2006-12-10 16:17:53 följande:
    En Kentlåt till: "Jag är nästan som du, och du som jag när du dansar"... en kompis till mig tyckte att han sjöng "Du sa miau när du dansar".Myckt bättre, eller hur?
    Det har jag ju inte ens tänkt på... så sjunger ju JAG!!!
  • Sandys

Sjumilakliv:

Jag kommer inte hem ikväll
    om jag känner mig själv
    Låt oss ta farväl
    av både hjärta och själ
    Jag kan ta ett långt hårt straff
    för alla drömmar vi haft

Svar på tråden Så sjöng de ju egentligen!