Inlägg från: cheetah |Visa alla inlägg
  • cheetah

Så sjöng de ju egentligen!

Skrattar så tårarna sprutar åt "För fet för en frukt"! Både den och "Åtta pudlar från djursholm" borde faktiskt göras om med nya texter - mycket bättre än originalen!

Kom ihåg när jag läste om "The first cut is the deepest" i början av tråden att ett ex trodde att dom sjöng "The first cunt is the deepest". Vet inte riktigt hur jag ska tolka det, jag var i alla fall inte hans första...

• cheetah

Vintersaga har nog gjorts av många, även Jerry Williams har gjort en version.

7 seconds - sjunger inte han på något afrikanskt språk har jag för mig? Men jag kan ha fel...

• cheetah

Mejram - ja, det MÅSTE vara det Agneta sjunger, för precis så låter det för mig med!

• cheetah

Hehe, eller så sjunger hon "tropical summer, balmy day" - det påstår i alla fall complete album lyrics... Det skulle jag ALDRIG ha kunnat lista ut!

Annie are you walking har jag också alltid trott att Jackson sjöng. Har inte ens reflekterat över att det skulle vara konstigt, men då har hans texter aldrig varit så begripliga för mig. Kanske jag har hört fel överallt?!

Svar på tråden Så sjöng de ju egentligen!