Inlägg från: Billy och Jag |Visa alla inlägg
  • Billy och Jag

Göra om fula köksluckor??

Någon som har tips på hur man kan göra om köksluckor?? Vi har sånna där fula vita som man inte kan slipa eller nått.... Minns inte vad det heter...

Vad kan man göra för att göra dem snyggare??

Kanske måla?? Isf vilken färg? Eller kan man klä dem med nått?? Eller vad??

Förslag!??! Behöver budget tips! =)

har bild på köket med skymtar av luckorna i galleriet.

Jag är clownen som skrattar, clownen som ler, clownen som gråter, när ingen ser.
  • Svar på tråden Göra om fula köksluckor??
  • Billy och Jag

jo... bytte handtag nyligen.. men funderar på vilken färg jag vill ha.. Det vore coolt med svart ;) Eftersom att vårat kök är så ljust.. men jag vill samtidigt behålla lant-känslan.. Inte så lantligt med svart kanske..

Jag är clownen som skrattar, clownen som ler, clownen som gråter, när ingen ser.
  • Billy och Jag

Nä usch vad tråkigt med stilrent :) Älskar country-stil.. :) Tycker våra smideshantag är fina :D

• Billy och Jag

Göra egna köksluckor eller?

Haha.. vilken rolig ide med presentpapper.. :) Fast det låter ju lite extremt.. :D vore kul å se hur det ser ut! :D Fast här hemma skulle nog hundarna käka upp det ;)

• Billy och Jag

Tack för tipsen :D

• Billy och Jag

okej.. jo jag har kollat på blocket lite... Men hur ska man hitta några luckor som passar?? Det är ju lite knivigt.. i storlek alltså..

• Billy och Jag

Smart.. jag ska hålla ögonen öppna :D

Svar på tråden Göra om fula köksluckor??