• hedde

    Hattrick

    Finns det några fler Hattrick spelare här inne? Själv är jag sedan 2002 stolt ägare till Backa Boyz.

    Vi var ett par stycken på farsa.nu som startade farsa.nu förbundet som nu också har en egen träningsmatch cup som precis har börjat sin andra upplaga.

    /hedde

  • Svar på tråden Hattrick
  • Dogman

    yupp har ett lag...men började denna säsong så jag håller precis på att kämpa mig ur div 8 hehehe...

  • Mr Kust

    Har ett lag sen 2-3 år tillbaka. SouthEast Honeys heter laget och spelar i Div 5. Åkte ur Div 4 förra säsongen.

  • Same

    Första säsongen för mig. Ligger i 7:an Lite svårt. Men roligt

  • Stoffe

    Jomen visst.

    Frölunda Revengers har jag under mina vingar, vi ligger ganska bekvämt i 6:an och har inte för avsikt att kliva upp ännu.

  • Elias pappa

    Jag har haft ett lag i sedan 2001. Ligger just nu i div V och har som bäst i div IV. Man måste nog lägga en hel del tid för att kunna avancera något vidare...

  • tarkki

    Jag hade ett lag, men jag låg sist i den sämsta serien så det var bara lägga ner...

  • grampus

    Hej!
    Vi är ju drygt 30 000 i Sverige som har lag så det vore konstigt om inte några hittat hit också. Nästa 500 000 i hela världen . . .

    Har lirat sedan mars 1998 - blivit ett tag nu. Ligger i toppen av division III, men kanske inte lagt ner mest energi på det direkt det sista. Furuhälls BK heter laget.

    Lycka till alla lirare!

  • Julias pappa

    Härligt att se andra hattrickare! Inter Mazionale heter laget och finns i div 5

  • hedde

    Nu på onsdag så spelas den tredje omgången av årets upplaga av farsacupen. Tråkigt nog så lutar det åt att ett av lagen lämnar sin andra raka wo, vilket enligt reglerna innebär att man blir utesluten ur cupen. Detta innebär då att vi har en plats ledig från och med omgång fyra.
    Därför undrar jag om det är någon av er som vill hoppa på? Förutsättningarna för avancemang är kanske inte dom största, men man är garanterad en plats i nästa upplaga av farsacupen.
    För er som vill titta närmare på cupen först så kan ni kolla på följande länk: www.databased.at/hattrick/cupmanager/index.asp

    Om du vill vara med, så svara då i den här tråden, vad ditt lag heter så att jag kan kontakta dig i Hattrick, för mer instruktioner.

    Först till kvarn gäller.

    /hedde

  • pod

    Jajamen,trots att man har en oförstående sambo,som inte förstår vikten av att coacha ett lag till serie seger,så gnor jag på.
    Laget heter Ur Form BK och är förtillfället i div 8.Naturligtvis vinner jag och återses i 7:an till nästa säsong.

  • Stoffe

    pod:

    Då lirar du ju i samma FFF-serie som min polare . Du fullkomligt förnedrade honom när ni möttes här för ett par veckor sedan *s* Han har inte hämtat sig än.

  • pod

    Haha.. 7-0 blev det mot sandbay.
    Siffrorna kan fara iväg ibland.

    Rätt kul med FF faktiskt.

  • Stoffe

    pod:

    Ja lite ledsen blev han, men men han kommer nog igen i returen.
    Ja ha vad tror ni då killar, blir det seger på söndag ?
    Själv är jag något tveksam, fast jag kommer att bita ifrån med näbbar och klor iom att det är hemmaplan. Sen är det ett av dom bättre lagen i min serie. Men bollen är rund och allt kan hända i en Ht match. :)

  • Spitfire

    Här är ännu en flitig Hatrick-spelare.
    Känner igen dig Hedde, vi har säkert språkats på Blåvitt-puben o borta resor under åren. :o)
    Shortwalley FC. Botten lag i 5:an tyvärr

  • pod

    Smörj i cupen ,som ändå är för mesar ;-=}
    Körde TDL då man på förhand var sågad vid knäna. endast 3 skadade får väl ses som ett plus i den matchen

  • ThisTime

    Klarade första matchen i Sverige cupen. Återstår att se om man kan vinna nästa match också. Det hade varit kul!

  • xrister

    Min sambo visade detta forum igår och då såg jag att det fanns ett pappaforum... kul, tänkte jag.
    SEN såg jag att det fanns ne tråd om Hattrick......

    E en grymt flitig Hattrick-spelare och har spelat sen 2000-10-28. Åkte ur ur från trean förra säsongen efter kval(en match jag borde vunnit, det stör mig fortfarande...) och spelar nu i fyran(IV.93). Förlorade även första serieomgången så nu gäller det att ta rejäla tag för jag ska upp i trean igen. Som längst har jag nått till 7:e omgången i cupen och den var innan utökningen av cupen, så man kan säga att det idag motsvarar omg 9.

    Ah, höll på att glömma lagnamnet.... Smokinglirarna.


    Besök gärna mitt klubhus:
    club.hattrick.org/Smokinglirarna/

  • AoA

    Här är en HT-spelare till Men idag är jag inte så fanatisk, åkte ur cupen igår och då dalar engagemanget. Men det stiger snart igen.

    Just det ja, Delsjön BK är mitt lag.

  • peheal

    Jag har ett lag sedan starten -98 och har varit i fyran för det mesta.. har även sneglat in på trean ett par säsonger men nu harvar jag i femman. Laget Winners and sinners hade en dålig säsong förra gången, men nu kommer dom upp lika fort . Satsar nu på cupen = kassaklirr.

  • Andy666

    Jag driver,utan framgång FC Tiamat, som harvar i åttan...kul är det, ingen som kör freekick oxå? Real Göteborg går det oerhört mycket bättre för, men skitsamma, det är kul hursomhelst!

Svar på tråden Hattrick