Inlägg från: EllBee |Visa alla inlägg
  • EllBee

Save The Cheer Leader, Save The World. Har diskuteras Heroes...

Här är en till som ser Heroes
    Snaaart får jag se nästa avsnitt *lääängtar*

Julmusten: Vi får se om det är Nathan eller inte. Men det är inte helt otänkbart. Med tanke på vilka krafter Peter har så borde ju Nathan också besitta mer än vad som visats. Och så är han ju politiker

• EllBee

Har fortfarande inte sett senaste avsnittet Väntar på mannen.

Får man se nåt mer av den lille killens förmågor? Dels var det ju nåt i första avsnittet (tror jag det var) och sen var det ju det med telefonen. Med tanke på vilka föräldrar han har så borde han ju klara en del.

Tror också att Claires pappa tillhör the good guys. Har man fått reda på mer om vad det är för ställe han arbetar på och vad den korthåriga tjejen som också jobbar där har för historia?

• EllBee

Peppa: Kan du vara snäll och sluta prata om hur du får tag på avsnitten? Det finns andra trådar som stängts pga sånt. Och det vill vi ju inte

• EllBee

Åhhh, har fortfarande inte hunnit se det senaste avsnittet
    Och förmodligen blir det inte ikväll heller *blä*

Vill ju titta nu!!!

• EllBee

Det är ju Peter som är "bomben", och det måste han ju ha blivit efter att ha träffat killen som bränner saker och gav sin fru cancer eftersom han får samma krafter som dem han möter, men han klarar inte att kontrollera det.

"Save the Cheerleader, Save the world" - det måste ju vara att Claires krafter, som han får i närheten av henne, "helar" Peter så att han inte exploderar och därmed är världen räddad.
    Det är min teori iaf. Vad tror ni?

• EllBee

Ja, han kan ju bara flyga i närheten av sin bror, han kan måla i närheten av konstnären och han klarade fallet på skolgården för att Claire var där.

• EllBee

Nötkaka: Hur kan du ha missat det? hahaha Har du sovit?

• EllBee

AHöst: När kommer nästa avsnitt?

Julmusten: På skolan?

Svar på tråden Save The Cheer Leader, Save The World. Har diskuteras Heroes...