• julmusten

Save The Cheer Leader, Save The World. Har diskuteras Heroes...

Jag vet inte om Heroes visas i Sverige annu, men jag tror anda inte att jag ar den enda som tittar pa showen, sa joina mig garna har och fundera pa vem Siler, (tror jag det stavas va??), ar, vad Suresh's jobb ar, och allt det dar andra som hander.

Om Heroes kommer till Sverige medans den har traden ar igang sa ar det nog inte den basta traden att lasa om man inte vill fa reda pa vad som redan har hant i serien. Fast da maste ju andra manniskor skriva lite med.

• Svar på tråden Save The Cheer Leader, Save The World. Har diskuteras Heroes...
  • julmusten

Ah har du inte sett avsnittet annu???

• julmusten

Far jag bara slanga in en liten teori, det kommer inte spoila nagot, men jag tror att han the bad guy ar Peter Petrellis brorsa. Jag vet inte varfor, men han ar sa himla hemlig av sig.

Det var ett bra avsnitt idag i alla fall, du har nagot att se fram i mot.

• EllBee

Här är en till som ser Heroes
    Snaaart får jag se nästa avsnitt *lääängtar*

Julmusten: Vi får se om det är Nathan eller inte. Men det är inte helt otänkbart. Med tanke på vilka krafter Peter har så borde ju Nathan också besitta mer än vad som visats. Och så är han ju politiker

• Coop

Haha tack, hade jag inte sett ditt inlägg hade jag missat showen, nu förlorade jag bara 30 minuter! (reklam atm)

• julmusten

ZebraGirl, ja precis. Sen sa har jag jattesvart for att forsta om Claires pappa verkligen ar ond eller god. Han kan ju gora en massa grejer verkar det som. Och vad skall handa med Hiro??? Jag tycker han ar den sotaste av dem alla. Peter ar lite martyr aktig, Claire tonaring, Nathan, (tack for namnet, ar kass pa att komma ihag sant), politiker, och hon mamman i Las Vegas ar ju helt sjuk ju!! Vad ar hennes makt liksom???? Jag gillar aven polisen som kan lasa andras tankar, men tycker lite synd om honom. Sa Hiro ar min favorit och nu sa ar han ju ute och virrar i tiden!!!

• Sweden

En till Heroes-tittare har. Hiro ar ju klart bast, sa sot!! Las Vegas-mamman ar trakigast, hon har ju ingen kontroll alls ju sa egentligen har hon ju ingen makt. Ar ocksa lite osaker pa Claires pappa fast jag tror han ar en av "the good guys".

• EllBee

Har fortfarande inte sett senaste avsnittet Väntar på mannen.

Får man se nåt mer av den lille killens förmågor? Dels var det ju nåt i första avsnittet (tror jag det var) och sen var det ju det med telefonen. Med tanke på vilka föräldrar han har så borde han ju klara en del.

Tror också att Claires pappa tillhör the good guys. Har man fått reda på mer om vad det är för ställe han arbetar på och vad den korthåriga tjejen som också jobbar där har för historia?

• julmusten

Jag har svart att se hur Claires pappa kan vara bra om han ar villig att spruta heroin i nagon och allt det dar. Han ar lite for manisk och for konsentrerad pa sin egna vinning for att kannas helt god.

I detta avsnittet sa fick man inte reda pa sa mycket om den lilla killen, det var mest the cheer leader sa att saga.

• Peppa

Åhh det finns fler som älskar serien! Fick hem avsnitt 9 igår och ska kolla ikväll *längtar*

har dock varit inne på hemsidan och läst lite om vad som ska hända i kommande avsnitt, kunde inte hålla mig.

Älskar den äldre brorsans röst..skulle kunn alyssna på honom dag in och dag ut.

Svar på tråden Save The Cheer Leader, Save The World. Har diskuteras Heroes...