Save The Cheer Leader, Save The World. Har diskuteras Heroes...
Vill inte vanta pa nasta sasong!!
Vill inte vanta pa nasta sasong!!
Zebragirl, jag vet inte exakt na, men jag tror nagon gang i Januari.
Idag ar det dags!
Hiro ar bast!
Ms M, ja forsta avsnittet var igarkvall for sasongen!
Min favoritbit var nog anda nar Peter's bror sager till Hiro to keep it down och Hiro gor ett mindre flygplans ljud!
Sa hur gar era teorier nu?
Jag tittar! Spannande varre!
Jag har inga teorier. I am just enjoying the ride!
Notkaka, hennes biologiska mamma visade de i sista avsnittet. Eller som sa sig vara hennes biologiska mamma.
Nagot jag tycker faktiskt ar skont med serien ar att man inte behover teroisera (ar det ett ord) sa mycket, som tex man automatiskt gor pa Lost. Utan det gar ganska bra att bara folja med strommen och svepas ivag pa lite fantasier.
Nagot underligt ar det ju med Nathan och Claires mamma. Bara det att nagon annan vet om Nathan's abilities (verkar det som) ar ju intressant.
Grodan, vi har sett sa langt som man visar i usa och det ar nog sa langt man kan ha sett. Sa vi vet alla att det ar Nathan.
It is very exciting tycker jag!
nja, jag fattade det ocksa som att hon sag till att Nathan och Claire inte fick traffas. Nathan ville ju traffa Claire, men hennes mamma sa till henne att han inte ville traffa henne.
Suresh verkade ju lite undrande nar ljuden paverkade Sylar sa forhoppningsvis fattar han da.
Det maste val vara just det dar att han kan ta at sig deras kraft genom hjarnan eller nagot? Vad det nu ar han gor nar han oppnat deras huvud. Huga.
Ja, sa var det ju, han var bra pa att lista ut hur saker fungerar.