• TessaLisa

Programmet Äntligen hemma 16/11

Hu! blev så upprörd att jag var tvungen att gå ifrån TV:n. FY FABIAN vilket vidrigt badrum den där tjejen fixade! Vem 17 vill ha en massa gles trätrall över badrumsgolvet???? Fy va mkt som kan "gömma" sig under den! *Rysa* Å färgen i taket... vem vill ha "skogsgrön" i taket?? Dessutom var ju orginalgolvet och den härliga färgen på kakelbården jättefina!

• Svar på tråden Programmet Äntligen hemma 16/11
  • SC o EP

Håller med! Badrummet blev inte snyggt!!

• BlåBlomman

Badrummet såg bättre ut FÖRE!

• TessaLisa

trevligt att se att fler tycker som jag!

• norgesessan

jag med......jag tyckte hellre inte om skåpet dom byggde till tvättmaskinen, jag hadde fått klaustrofobi av att bp där...badkaret tyckte jag om.....Men inte det ljusande duschdraperiet...inte maten heller...den blomster saken var fin...annars stämmer allt ni sa om badet med min smak oxo, vidrigt..tycker inte om det programmet längre..det var så mycket bättre innan

• TessaLisa

ja visst var programmet bättre förr?? Saknar det "gamla"! Då satt jag som klistrad framför TV:n varje vecka. Nu går det veckor mellan gångerna jag tittar

• zoegas

Trätrallen tycker jag var stenskön.. satt precis och letade var man kunde hitta den.. den skulle funka finfint i vårt badrum.. tycker att det var bland det bästa som de gjort än så länge!

• Snuttarna

Minus:

Trätrallen
    Färgen i taket och på bården
    Hyllan i tvättstugan, gjorde tt svår att nå (såg det ut som)

Plus:

Skåpen i badrummet (tropiska)
    Skåpet runt tm/tt
    Badkarssargen

• marina7712

Jag håller med zoegas, gillade också trätrallen. De är ju lätta att ta upp så man kan rengöra under...

• liten ior

jag gillade trätrallen å hyllan/sargen runt badkaret

• TessaLisa

ok, ni som gillade trätrallen...
    Brukar ni sätta på er smycken i badrummet? Hur kul är det när man tappar "ploppen" till örhänget och den trillar ner i trallen och rullar iväg inunder nånstans?
    Hur kul är det ifall man missar papperskorgen med en smutsig tops el. liknande?
    Dessutom är det INTE lätt att ständigt plocka bort trallen för rengöring. Hon la ju medvetet sista biten över avloppet för att den skulle vara lättare att plocka upp än de andra...
    Jag vill då inte bygga pussel varje gång jag städar i badrummet.
    Nej a och o i mitt badrum, är att det ska vara lättstädat och hygieniskt

Svar på tråden Programmet Äntligen hemma 16/11