• TessaLisa

Programmet Äntligen hemma 16/11

Hu! blev så upprörd att jag var tvungen att gå ifrån TV:n. FY FABIAN vilket vidrigt badrum den där tjejen fixade! Vem 17 vill ha en massa gles trätrall över badrumsgolvet???? Fy va mkt som kan "gömma" sig under den! *Rysa* Å färgen i taket... vem vill ha "skogsgrön" i taket?? Dessutom var ju orginalgolvet och den härliga färgen på kakelbården jättefina!

• Svar på tråden Programmet Äntligen hemma 16/11
  • zoegas

TessaLisa... du slipper trätrallen - jag lovar att inte skicka trätrallsmonstret på dig .. jag bara sa att jag tyckte att det var snyggt...

• TessaLisa

zoegas: *s* tack hu, själv ryser jag när jag ser bacillerna krypa runt under, hur fin ytan än är...
    I ett förråd el. liknande skulle jag gilla trall

• blueberry

Ja, gud! Jag blev så upprörd när jag såg det så jag visste inte vart jag skulle ta vägen! Skönt att se att fler tycker likadant!

Fulast var det mossgröna taket och den oranga bården (vad var det för fel på den blå?)
    Och badrumsmattan sen! Gamla flätade handdukar! Jag hade gått bärsärkagång om de hade varit hos oss.

Trätrallar är jättefint.. På balkong eller uteplats. Ska man lyfta upp dem en för en när man vill städa under eller? Det är ju jättekrabbigt och opraktiskt.
    Förvaringen var väl bra, men man hade definitivt kunnat gjort det snyggare också...

Jag tyckte inte tjejen såg så nöjd ut, men det kanske bara var som jag inbillade mig.

• Bea78

Trätrallen o det gröna taket var fruktansvärt!
    Ohygiensikt som tusan med trall ju.

Men duschdraperiet med "inbyggda" lampor diggade jag stenhårt!
    Undrar vart man kan hitta det?

• Lilla K

Jag missade programmet! (Ingen katastrof egentligen, håller med tidigare inlägg, det var mycket bättre förr!) Nån som vet när reprisen går? (Måste ju bara se detta badrum...)

• liten ior

lilla K, jag tror det är repris på söndag, så var det tidigare i alla fall

Bea78, duschdraperiet var ju läckert, speciellt nu till jul... någon som vet vart man kan köpa det?

• Monky

Mmmmm, vilket tak!
    - Älskling, ska vi måla badrummet? *hojtar*

Nej, usch och fy som det såg ut!

• april

Håller fullständigt med de flesta här det blev verkligen jätte fult tycker synd om tjejen som måste göra om allt, för det såg inte ut som om hon blev nöjd. Tänk sen när det kommer vatten på den där trätrallen livsfarligt blir ju jätte halt då och inte tala om att städa under. De borde få komma tillbaks och ställa i ordning allt igen!

• Dramaonline

Hihihi, jag och min man skämtade om detta grön-orange i morse.
    Hennes badrum behövde inte fixas till! Det var mycket snyggare innan.

Kom hem till oss istället, och gör nåt åt vårt antikgula tak, gröna medaljongtapeter, skruvhål i kaklet och så vidare!

Svar på tråden Programmet Äntligen hemma 16/11