Inlägg från: Misery |Visa alla inlägg
  • Misery

vår kissebebis dog i dag

vi är så ledsna för vi hittade kattungen död på golvet i datarummet i dag....han var bara 14 veckor o vi har ingen aning om varför han dog.....sonen tycker att d e hans fel eftersom kattungen tog popcorn av honom o går o käkade upp....kan d vara d som gjorde att han dog.....
    vet inte var man ska vända sig för sorgen e stor o barnen o jag bara gråter.....

• Svar på tråden vår kissebebis dog i dag
  • Misery

ja jag har sagt åt honom flera gånger att d inte e hans fel d e så jättejobbigt fattar inte att han är död han som var så full av bus o d igår.....

• Misery

det var en blandning av bondkatt o norsk skogskatt....kanske ska ringa veterinären o fråga då va d kan ha berott på....känns skönt att alla säger att popcorn e ofarligt i alla fall....d kanske var nå medfött då bara han slapp lida i alla fall o att d gick fort....

• Misery

tack för att ni har medlidande med oss......jag fattar fortfarande inte att han är borta....

• Misery

pratade med veterinären i dag o hon sa samma sak som d flesta av er att d troligtvis var nå medfött fel troligtvis hjärtat....
    o att popcorn inte var nå farligt .....

Svar på tråden vår kissebebis dog i dag