• susannn

babysim på egen hand

min mamma e babysim instruktør och jag har aldirg gått en kurs. jag sjælv va bara 3 veckor gammal nær jag va i vattnet min dotter va 1 månad.. jag går sjælv och dyker med henne.. in mamma døk med min dotter førsta gången hon va i vattnet och det gick skit bra..

• susannn

mumin my: menar du rosendyk ær det knut rosen? jag har gått hos han ett antal gånger med min dotter før min mamma gick med min bror nær han va liten han e sveriges førsta babysimmare! jag gick hos han jag med 3 veckor gammal..

• susannn

det hur dom reagerar nær dom dyker ær olika från barn till barn .. nær min dotter døk førsta gången hon va i en bassæng ælska hon det hon bara skatta nær hon kom upp igen och så gjode vi ett till lite senare før at se och då va det samma igen bara skratta..

• susannn

jag har inget svar på frågan men jag skulle doppat min dotter igen om hon hade skrikit før att se om hon reagerade det samma en gång till.. barn har inte døtt av att skrika..

• susannn

japp det ær det sæker men min mamma døk med min dotter førsta gången har aldrig varit på en kurs før jag har inte behøvt det.. går sjælv och dyker massa med min dotter..

• susannn

det ær din mening.. du vet bæst før din son..

Svar på tråden babysim på egen hand