Inlägg från: svartnos |Visa alla inlägg
  • svartnos

babysim på egen hand

Jag gick med min son på babysim hos Knut Rosen när han var 3 månader. redan vid första besöket skulle han ha min son till att dyka under vattnet, efter dyket gallskrek min son, han vart näst intill otröstlig. Då sa Knut att det var bara till att köra igen, så han tog ner honom under vattnet igen, vilket resulterade i att min son blev helt ifrån sig igen, då gick jag därifrån. Sedan dess har jag badat själv med sonen istället. Jag blev jättebesviken på babysimmet. Tycker man skall gå sakta fram istället, så barnet hinner vänja sig vid att vara i en bassäng innan det skall börja dyka.

Jag älskar min lilla familj :)
  • svartnos

MiniGrynet:

Jo man kan ju nästan tro det. Som tur var så har min son inte blivit rädd för vatten. Han är nu två år och älskar att bada och dyker nu för att han vill det själv :)

• svartnos

maria81:
    Nej det var inte så trevligt alls.
    Det låter som att dom är vettiga på er kurs iaf, skönt det :)

• svartnos

susannn:

Jo jag lät ju honom ta ner honom under vattnet en gång till, men det funkade ju inte då heller, då ville jag inte plåga min son mer.

Jag tror att det var så att det gick för fort fram. Tycker inte han skulle dykt redan vid första besöket.

• svartnos

Nu såhär i efterhand så kan jag inte förstå att jag lät honom få Rasmus att dyka en gång till, fast han så tydligt visade att han inte gillade det. Men jag kände väll att instruktören kunde det här och att jag bara överreagerade.

Svar på tråden babysim på egen hand