• emmies

Här möts vi som ska göra eller har gjort någon plastik/skönhetsoperation!

Hej på er!

jag har flitigt besökt en annan tråd här på familjeliv www.familjeliv.se/Forum-4-46/m12792787.html

Nu tänkte jag att jag startar upp en tråd för oss som skall göra eller har gjort någon form av plastik/ skönhetsoperation..
    För min egen del så skall jag göra en bröstförstoring den 4 dec hos Clas Lossing på Carlanderska i Göteborg!

Så välkommen in ni som vill förminska, lyfta samt förstora brösten, för er som funderar på bukplastik, förfina näsan.. YOU NAME IT
    Här kan vi prata av oss om nervositet, tankar och funderingar kring en operation, om hur man kan gå till väga med ev lån osv osv..

en bra länk är www.qvinna.info där finns det stor info om det mesta.
    // emmie

jag är uppväxt med ett gäng dårar.. o för att passa in vill jag bo i dårarnas paradis.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-24 10:47:34:
    jag kanske missat att säga att här är alla välkomna in för att ventilera av sig oavsett om är op eller skall op.. och om man går i tankar kring en skönhetsoperation

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-01 09:06:09:
    Vill göra en uppdatering och säga att jag tycker det är roligt att så många kikat in på denna tråden! det är skönt att bli stöttad och att prata med andra med likadana beslut och funderingar!
    Tack tjejer! // emmie
  • Svar på tråden Här möts vi som ska göra eller har gjort någon plastik/skönhetsoperation!
  • Anonym (ellen)

Ahrodie: Jag tycker asiater är vackra! Du kan få lite av min stora näsa om du vill, hahaha...jag delar den gärna...usch...

Sen har jag också dålig hy!!

• pellepluttskrutt

de där med droppformade eller runda är svårt tyker jag.. Vet inte riktigt vad jag vill ha än.. Men när man pratat med läkaren vet man kanske lite bättre.

• Anonym (ellen)

Och: Kan jag få byta hy med nån här??

• Sara85

Tack Ullis! Vet du om dom har AK-fonden kvar?

• Anonym (snart..)

Jag har bokat runda.... tycker att de brösten jag sett har sett bra ut. Fick rådet att lägga in runda för att rör implantatet sig vilket tydligen händer så ser det runda likadant ut, det droppformade blir ju lite felvänt... ????

• Ullis1979
    Sara85 - jag vet faktiskt inte om den finns fortfarande..står det inget på deras hemsida?

• majzzan

Fick brev från MAS igår ( min läkare har skickat dit remissen) ringde idag å krågade lite saker.... så bestämde vi oss att jag skulle skicka foton på min mage sidifrån framifrån... så jag satte mig med engång å skickade iväg mailet... så nu är bara vänta på ja eller nej...

gjorde en -94.. efter 3 täta graviditeter.. -87, -88 & -90....

• Anonym (gelehallon)

men herregud.. att nån gått min sitt droppformade inplantat med det toppiga åt sidan typ måste vara O V A N L I G T.. Låter sååå konstigt och jag har aldrig sett/hört det förrut.

Implantaten kapslas ju in lixom.. hur fan ska de kunna vrida sig? Hm.

• Reflex

anonym ( geléhallon )

så tråkigt att det ska bli så tjafsigt i den här tråden.

Diskutionen ang droppformade/ runda implantat kan vi ju bara lägga ner.
    Det är helt enkelt upp till var och ens smak och tycke hur man vill ha sina bröst.
    Du är välkommen att diskutera andra saker, men annars tycker jag du kan bespara dig dina sarkastiska uttaladen. Tack!

Svar på tråden Här möts vi som ska göra eller har gjort någon plastik/skönhetsoperation!