• Diddy

    Hatar min STORA fula näsa..

    Allså jag verkligen hatar den,det är bara den som syns i mitt ansikte,tar över allting
    Den e sååå stor & ful varför fick jag denna fula näsan
    En näsop hade vart lösningen men ,med vilka pengar så nee.
    Någon mer som har EN BIIIIG NOSE

  • Svar på tråden Hatar min STORA fula näsa..
  • educated ninja

    gör nåt åt det då.

    mina näsa är också skitful.

    breda näsvingar, smal näsrygg, spetsig och väldigt hoppbackig utan att vara grisigt uppnäsad.

    men jag har lärt mig leva med den.

    och bror har en ENORM näsa.

  • Lucifer

    tyckte att din näsa såg ganska liten ut, det sitter nog mest i huvudet på dig att den är stor.

  • Diddy

    Liten,,nej nej,men allså grejen e att överallt så syns min näsa,på varje kort så är de ej mig utan min Näsa blixten fångar hehe..Ne men satt & titta på kort & allså de första man ser e juh stora näsan allså det är helst sjuk,o sen när ja skrattar så blir den juh större & verkligen enorm ENORM.saken e att ja vet att de e stor ligger i huvet,men allså va kostar en näsop?Men sen skulle jag aldrg vågar göra en det är det som e konstigt.

  • ChokladRosen

    Jepp, me tooooo

    Jag har en potatisnäsa ,, men vad fanken,, det är inte av näsan vi njuter här i livet ..

    eller vad fanken skriver jag ,, jag menar det är ju näsan som vi njuter av ju ,, vi kan ju känna dofter med våra stora näsor ..MAAAAAAAAAAAAAAAAT,,

    Skit i om den är ful, smal, stor, ENOR, JÄTTE stor,,mm..
    Den tillhör ju just DIN personlighet ju ..

  • ChokladRosen

    Nämen,, TS du ljuger ju

    Inte fanken har du en stor näsa.. VART i hela fridens namn har du fått det ifrån

  • Diddy

    JOOO DEN E ENORM men dessa kort jag har på FL ser näsan mindre STOOR ut,ville ej orskaka livsskador lr hjärtinfrakter för någon här ,så ja lät bli de värsta & riktiga korten

  • linnsans

    Tycker du ser jätte söt ut, med mycket utstrålning. Själv tycker jag att jag har ett ganska tråkigt utseende... önskar mer utstrålning...

    Vill köpa mer utstrålning!

  • Miafia33

    TS: så stor näsa har du inte

    du är jättefin som du är

  • Diddy

    Nee men tack ni är juh så gulliga.
    Men allså jag vet att den e stor,även fått höra de nästan hela mitt liv,så de e verkligen inte nått jag bara fått för mig.
    men de skulle vart roligt om någon gjort op & berättar lite om det det skulle varit intressant.
    Tror 99% att jag ej hade vågat göra en op.

  • ChokladRosen

    Får man starta trådar med att ljuga om sig själv

    Nänä,, jag var in till dig å har sett dig,,så jag vet ju att du ljuger här i tråden.. Så NOPP Rosen köper inte din tråd ..

Svar på tråden Hatar min STORA fula näsa..