Inlägg från: Anonym (varit där) |Visa alla inlägg
  • Anonym (varit där)

Ångest...bröstsmärta....hjälp

Oftast vid ångest tycker jag att smärtorna avtar i mellanåt pga att attackerna kommer i omgångar. .. o imellan dessa har man ju liksom varvat ner en stund. Detta är en jättejobbig symtom tro mig ...inte nog att man har ångest utan man också tror att man ska få hjärtinfarkt på köpet....

Om smärtan kring bröstet sitter i hela tiden så ring gärna till VC o rådfråga ...nackdelen är bara att om det står ångest i papprena så till 85% relaterar de ju till sjukdomen som man redan sökt för....O DET ÄR FEL!!!!!!.. stå på dig o ha ett öga på din man.

Antidepp.med verkar inte samma dag oftast utan man kanske behöver lite annat de första dagarna..ex sobril som jag själv alltid har till hands när jag inte kan ta kontroll över situationen... Ta hand om din man o säg att ljuset finns på andra sidan tunneln men vägen dit hittar han bara själv...genom att hitta tryggheten i sig själv...jag vet.. har varit där o har nu varit "frisk" i 5 år. (Trillar i gropar ibland men försöker snabbt komma upp igen)

styrkekramar från en som vet!!

Svar på tråden Ångest...bröstsmärta....hjälp