• skrattigtjej

Ny behandling mot barnlöshet

ts

Jag föstår din frustration

vi ha försökt i 18månader ca nu och jag hade vad dem sa kanske pco och har symtom på pcos jag blev hemskickad av att gå ner i vikt och fick ringa 3gr för att tjata om en tid och sedan mamma fick ringa en gr skälla ut dem och sedan ett mail

tillslut fick jag en tid på lucia... denna gr ska ja skrika tills jag får som jag vill...

dem sa ja va för ung,men enligt halmstad lassarets gyn (här i halmstad va ja skriven innan ja flyttade till sambon) så sa hon att dem ha inte rätt att neka mej medicin osv...

så ja berättade vad halmstad hade sagt då ändra sej värnamo kk och ifrågasätter det jag säger istället

som om jag e nån förbannade läkare tänkte jag.. men ja babblade på och hon i luren blev tjurigare och tjurigare och ja mer otålig tänkte jaha ge mej en tid då

Hon envetades som attan att min gyn öveläkarn inte hade tid ja sa ja vill ha en tid för behandling och återbesök jag har gåt ner 8kg på 12 veckor och på hur kort elle lång tid spela ingen roll ja ha gjort min del och de där blödnings shemat på 3 månader de ha jag redan på gammla månader de sa hon på gyn i halmstad jag kunde ta med.. jasså sa hon på värnamo kk

ja sa jag.,...så jag vill ha en tid för återbesök... nja då muntrade hon att gyn läkaren ig inte hade tid, sen pratade hon med en annan bredvid sen sa hon nja hon ha en tid den 13 december kl 9.00 ( hon trodde välla inte ja va vaken då)

grrr jag tackade ja och shit va arg hon i luren blev ja blev nöjd iaf tackade för mitt och för tiden och sa tack så mkt hej då.. hon bara la på

haha ja du vet vi skulle oxså vänta när vi föröskt i 2år.. samt till november 2007 då jag fyller 20år.. om ja skulle få fertilitets undersökning

men nu gick ja på vanlig undersökning och fick veta ja "kanske har pco" då får dem göra nåt åt de nu när ja gåt ner i kilon med

men fungera min metod, kör med de.. vanlig undersökning hitta dem ett fel, be att få de fixat..

lycka till krama

• skrattigtjej

ts ja ja tror inte jag lyckas få hjälp coj till min stora besvikelse tror jag att ja gått upp dem 8kg jag gåt ner.. så jag får nog ingen hjälp

jag orka bara inte hitta styrkan att börja tränna elle äta bra förens jag får hjälp

fick dock en redig mens i förgår det blöder som bara den elle igår minns ej, men har skrivit upp allt

jag har iaf mer än dem senaster 4-6månader positivt det iaf denna gr gör de ondare nu med...

men dock mitt socker sug tar äver mej igen :-/ specielt mens hormonerna stupa upp i taket mellan åt

ja blir grinig bitch och sen blir ja glad igen

hahaha så e de när ja ha pms besvär =) JIPPI EMMY IS BACK

krama om

Svar på tråden Ny behandling mot barnlöshet