• Älvas

jobba på lidl

Vad tycker ni som jobbar på LIDL om erat jobb?
    tjänar man okey?

berätta gärna era åsikter för mig.

• Svar på tråden jobba på lidl
  • Älvas

mmm men jag har hört något om att de går efter några regler ifrån tyskland. men det kanske är fel?

• Smultron ett

jag har ju hört att de tillochmed betalar sin skatt i tyskland.. men jag vet inte, det är bara spekulationer, haha..

(jag har faktiskt inte ens varit inne i en lidel butik)

• kakan76

Har väldigt svårt att tro att dom går efter tyska regler.. Dom lär nog gå efter handels som alla butiker

• Älvas

finns det ingen här som faktigst jobbar på lidl och kan säga sin åsikt?

• Victoria26

jag har hört att tjejerna måste ha något band på sig när de har mens för att dom ska få gå fler gånger på toa, låter ganske dumt faktiskt, men det var en som hade jobbat där som sa det.

• Älvas

å herre gud. jag hoppas att mycket av det som sagts här inte stämmer.. inte konstiga att de verkar byta personal rätt så ofta annars.. tack för svaren :)

• Smultron ett

har du fått jobb på lidel?

• Etta med kokvrå

Jag har bojkottat Lidl för länge sedan. Usla löner och usel syn på sina anställda.

• Jullan84

Dålig lön.
    Man får inte vara med i facket.
    Ingen som jobbar 100%.
    Man får inte jobba på något annat ställe samtidigt. (om man tex bara jobbar 50% på lidl får man inte ha ett annat 50% jobb.)

det berättade en kompis till mej som jobbat där.
    Hon slutade.

• Etta med kokvrå

Ett annat företag man ska undvika är ISS. Hemskt företag. Funderar på att ge detta jävla företag en alldeles egen tråd. Det är många som behöver varnas.

Svar på tråden jobba på lidl