• TyraoMäritsMamma

Vad ska du köpa / har köpt för julklapp till dina svärföräldrar?

Jag behöver lite tips förrstårni...

• Svar på tråden Vad ska du köpa / har köpt för julklapp till dina svärföräldrar?
  • heddeliini

Svärföräldrarna får en fotobok med bild och text om barnbarnen. svärmor får en tidningsprenumeration och svärfar får lite knep och knåp samt nåt annat. Vad vet jag ej.

• Nyfiken gul

har bara svärmor...

hon får en stor fin almenacka för nästa år - en fickalmenacka modell stor - en dag per sida med plats för att skriva både det ena o det andra...

sen ska jag plocka ihop en korg inne på Kicks - lite lyxiga tvålar, fotfil, badsvampar, shcampo o såna saker så hon får ett "hemmaspa".

o så ska hon få en "gottekorg" - en korg med lite ölkorvar, picles, lite godis, en lyxig tidning om heminredning, lite kex, någon god ost o en liten flaska vin + glas.

• busatösen

Mor,far, å mina svärföräldrar får en varsin likadan fotobok!
    Svärmor å svärfar kommer få en förstoring på alla tre barnbarn!
    Mor å far får en förstoring på mina flickor

• Maraschino

Svärisarna får varsin fotoalmenacka som man kan ha på skrivbordet!!! Sen ska jag göra chokladtryffel med kaffesmak till svärmor och till svärfar tänkte vi köpa en bok!!

• TyraoMäritsMamma

Åh, vad mycket fint!

• Trynträ

Nån mer som har svärisar som varken ger presenter eller julklappar till sina barn? Barnbarnen får dock nåt litet. Jag tycker de är så tråkiga för nån liten present kan man väl ge till sina egna barn när de fyller år eller i julklapp. Att barnen är vuxna borde inte ha med saken att göra tycker jag.

• Annika 19

Jag och sambon har inga pengar alls till jul....TRÅKIGT då man vill ge bort så mycket. Men vi ska åka hem till Morgongåva och hälsa på min familj som jag inte träffat på två månader. Det är nog den bästa julklappen dom kan få

• 3 hjärtan

så är det i min mans familj.. vi ska få av dom i år dock eftersom vi inte har barn ännu.. men annars köper dom bara till barnbarnen.

Svar på tråden Vad ska du köpa / har köpt för julklapp till dina svärföräldrar?