• TyraoMäritsMamma

Vad ska du köpa / har köpt för julklapp till dina svärföräldrar?

Jag behöver lite tips förrstårni...

• Svar på tråden Vad ska du köpa / har köpt för julklapp till dina svärföräldrar?
  • Hope 1975

Vi har köpt vinprovar glas till min svärfar och kommer dela en parfym med resten av syskon skaran till min mamma. Förra året fick min mamma en husvätte av min man ( utan att jag visste ) och den blev jätte uppskattad.

har ingen svärmor eller egen pappa levande så de får var sina ljus och gravprynad...

• linnma

Om det skulle finnas "intresse för barnbarnet", "erbjuda sin hjälp" på burk, så skulle svärmor få en hel jävla hög. Nu får hon ett inramat kort på barnbarnet. Hennes man ska få whiskey, för den stackarn behöver lite tröst. Svärfar ska få förstoring på barnbarnet och en snygg skjorta. Man får så mycket man förtjänar!

• Vilgotha

Biljetter till Arlövsrevyn

• Henriks wife

Vi har inga barn jag och min man så is tället får våra föräldrar inramade kort från vårt bröllop taget hos fotograf De har själva valt kortet.
    Hade vi haft barn hade de självklart fått en almenacka med kort på dem

• Laire

Jag har broderat en fin tavla.

♥ Älska dig själv ♥
  • örnet

ska köpa choklad på Peter Beier

• Stranden

vi köper inget till svär mor,hon vill inte vara med. vi köper till min mamma och styvfar.min mamma ska få ett smycke set i silver,och div små saker.något drick bart till honom.

min pappa och hans fru,något present kort!hon gillar änglar så har köpt några till hnne.jag känner inte min pappa så väll,så det är svårt att ge något personligt.

• Jessica med Seth

Farmor och farfars boken och en almanacka med bilder på deras barnbarn

• Bijouu

konst och inredning. fyra mindre tavlor och två kuddar.

• Lill Trulsa

Ett par crocs och en bok om svensk historia.

• Sarah85

Ett fotografi på vår son (hos fotografen) med en fin ram

• Jessica24

Vi ska inte köpa några julklappar till dom i år av olika anledningar. Men tidigare år så har det blivit:
    * Prenumeration på en tidning
    * Presntkort
    * Mysiga inneskor/strumpor
    mm

Svar på tråden Vad ska du köpa / har köpt för julklapp till dina svärföräldrar?