• TyraoMäritsMamma

Vad ska du köpa / har köpt för julklapp till dina svärföräldrar?

Jag behöver lite tips förrstårni...

• Svar på tråden Vad ska du köpa / har köpt för julklapp till dina svärföräldrar?
  • Trynträ

Lite vin kan man ju alltid ge som present. Eller varför inte en presentkort med en massa godsaker i.

• Trynträ

Mrs FTM: Mina svärföräldrar ger bara till barnbarnen oavsett om deras egna har barn eller ej. Det tycker jag är lite orättvist för det innebär ju att har man inga barn så får man inget. Så därför har vi också slutat ge dem julklappar.

• Zandrita73

Lite små tips:

Avgjutning av barnets hand eller fot - Baby Art
    Muggar med farmmor, farfar på - Famnet
    Foto i vacker ram.

• 3 hjärtan

ja.. så brukar de göra hos honom också. vet inte varför de bestämt sig för att köpa till oss i år.. kan vara för att vi fick missfall här nyligen, så de kanske känner att de vill köpa nåt till oss för det.. och då passade julen bra.

• Lady Morpheus

Jag som i så många år lobbat för att avskaffa julklapparna för jag tycker det är så onödigt med stressen det ger. Uppskattar mer att umgås och äta gott på julafton. Givetvis tycker jag att barnen ska få julklappar men när man är vuxen kan man köpa det man själv vill. I år kommer iallafall bådas våra familjer, alltså mor och far, svärmor och svärfar, syskon med respektive, få ett inramat porträtt (taget hos fotograf) på vår son. Det är hans första jul och dessutom är han första barnbarnet på båda sidor så det passar bra tycker vi.

• babbelmammis

svärföräldrarna får en väggalmanacka på oliwer
    mina föräldrar får en likadan plus varsin stor trädgårdsgroda.

• mooogn

De får -liksom min mamma- en fotokalender med barnen som motiv. Sedan får de lyxigt, hemmagjort julgodis. Sambons pappa med fru kanske t.o.m får lite dessertvin att skölja ner chokladen med, då de är lite "finare" av sig och ger oss lite "dyrare" klappar

• Thalis

Mina svärrisar kommer att få en 3D-ultaljudbild på deras barnbarn! Gissar att min svärmor kommer att grina som en tok!

There's the man I chose ,There's my territory And all the things I deserve For being such a good girl honey
  • Svarta katten

Har tyvärr inga tips, då jag tycker det är jättejobbigt med julklappar till svärisarna. Jag får alltid någonting av dem, men det är jättesvårt att komma på nåt att ge tillbaka. Skulle helst vilja avskaffa det hela. Det gör mig bara stressad...

Svar på tråden Vad ska du köpa / har köpt för julklapp till dina svärföräldrar?